۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۳۲

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

رسیدگی به مسائل محرومان دغدغه اصلی مسئولان باشد

 رسیدگی به مسائل محرومان دغدغه اصلی مسئولان باشد

سنندج ـ رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: دغدغه مسئولان باید رسیدگی به مسائل و امور مستضعفان و محرومان در استان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید عسگری روز سه شنبه در همایش روحانیون اهل سنت و اهل تشیع کردستان در سنندج، اظهار کرد: امروز ۱۲ بهمن ماه، روز تجدید میثاق با ولایت فقیه است و باید همواره تأسی از ولی فقیه در جامعه اسلامی نمود داشته باشد.

وی افزود: امام راحل می‌فرمایند که در خدمت به مردم نسبت به مردم و مستضعفان تعهد ویژه ای داشته باشید چرا که آنان صاحبان اصلی انقلاب و پیشگامان حرکت‌های آزادی بخش بوده اند و حضور آنان موجب پیروزی انقلاب اسلامی شده است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار کرد: مسئولان و روحانیت که پرچمداران این نظام محسوب می‌شوند باید به فکر محرومان و مستضعفان باشند و اگر نمی‌توانند کمکی از نظر مادی به مردم کنند حداقل از آنان دلجویی داشته و این رفت و آمدها نسبت به مستضعفان بیشتر شود.

حجت الاسلام عسکری افزود: الگوی ما در کردستان، نماینده ولی فقیه در استان است که در مدت زمان حضور وی در این خطه، همواره شاهد دیدار و سرکشی ایشان از روحانیون و سایر اقشار هستیم که این بسیار ارزشمند است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: آنچه که دغدغه مسئولان و شخص نماینده ولی فقیه در استان کردستان می‌باشد، رسیدگی به مسائل و امور مستضعفان و محرومان است و این مهم باید توسط روحانیون پیگیری شود.

کد خبر 5414717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha