۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۱۵

فرماندار مهدی‌شهر:

۵۱ پروژه در مهدی‌شهر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد

۵۱ پروژه در مهدی‌شهر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد

مهدی‌شهر - فرماندار مهدی‌شهر با بیان اینکه ۵۱ پروژه در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد، گفت: مجموع اعتبارات این طرح‌ها ۲۴۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا میقانی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به میزبانی فرمانداری مهدی شهر با بیان اینکه ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طی ایام الله دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود، تاکید کرد: در بخش عمرانی ۱۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در بخش پروژه‌های اقتصادی، ۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طرح طی این ایام افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بخش پروژه‌های قابل کلنگ زنی نیز ۸۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پروژه برای مهدی شهر تعریف شده است، تاکید کرد: از جمله پروژه‌های شاخص که در ایام الله دهه فجر احتمالاً با حضور مسئولان ارشد استانی یا کشوری افتتاح می‌شود بیمارستان ۱۵ خرداد منطقه دربند مهدی شهر است که با اعتباری بالغ بر ۹۹ میلیارد تومان بخش ساختمان و ۲۵ میلیارد تومان بخش تجهیزات پزشکی به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار مهدی شهر با بیان اینکه این پروژه مقداری طولانی شد اما در نهایت توانستیم شاهد آماده شدن آن باشیم تا مردم بتوانند از آن استفاده خوبی داشته باشند، ابراز کرد: در بخش اقتصادی نیز یک شرکت فعال در زمینه رزین و پلی استر با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان و اشتغال ۲۰ نفر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که اعتبارات آن به صورت آورده شخصی و تسهیلات بانکی تأمین شده است.

میقانی با بیان اینکه احداث گلخانه‌های هیدروپونیک توت فرنگی با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های اقتصادی قابل بهره برداری است، تاکید کرد: پروژه ۵۶ میلیارد تومان گازرسانی به روستاهای چاشم و خطیر کوه نیز در ایام الله دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در زمره درخواست‌ها و نیازهای اصلی مردم منطقه سردسیر بوده است، افزود: پیش بینی شرکت گاز استان سمنان برای افتتاح این طرح ۱۸ الی ۲۴ ماه است و ما امیدواریم به زودی این پروژه مورد بهره برداری قرار گیرد چرا که پیمانکار آن آماده کار است و حتی کارگاه خود را هم تجهیز کرده و از روزی که کلنگ زنی شود عملیات حفاری و لوله گذاری خط ۱۶ اینچ آغاز می‌شود.

فرماندار مهدی شهر با بیان اینکه این پروژه همچنین دو فاز دارد که فاز اول آن تا چاشم و فاز دوم آن تا خطر کوه خواهد بود، گفت: شرکت گاز برای این طرح با دو پیمانکار قرار داد بسته که اگر یکی از پیمانکاران نتواند کار را به انتها ببرد تمام پروژه معطل نماند و دیگر پیمنکار وارد عمل شود.

میقانی همچنین گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی ایام الله دهه فجر در درجزین کلنگ زنی خواهد شد تا بتوانیم نسبت به ارتقای سرانه تحصیلی این منطقه نیز عملکرد خوبی را شاهد باشیم. ش

کد خبر 5414814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha