۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی:

۴۰ هزار نفر از خراسان جنوبی در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کردند

 ۴۰ هزار نفر از خراسان جنوبی در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کردند

بیرجند-مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون ۴۰ هزار نفر از استان در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کرده اند.

وحید داعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مردم خراسان‌جنوبی در طرح جهش تولید مسکن اختصاص نیافتن زمین برای ۶ شهر بود که خوشبختانه این مشکل از دو هفته پیش مرتفع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه این ۶ شهر قاین، آیسک، مود، ماژان، باغستان و آبیز بوده است، بیان‌کرد: با توجه به رفع این مشکل و اختصاص زمین برای طرح، در همه شهرهای خراسان جنوبی ثبت نام برای طرح جهش تولید مسکن انجام می‌شود.

داعی با بیان اینکه در طرح جهش تولید مسکن تاکنون در حدود ۴۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند، ادامه‌داد: افرادی که ثبت نام کرده‌اند نیز تقسیم بندی شده‌اند و به مرور برای آنان پیامک برای مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و تحویل مدارک به صورت فیزیکی ارسال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه افراد برای مراجعه به دفاتر پیشخوان در بازه زمانی مشخصی مهلت دارند، گفت: مدارکی که افراد به دفاتر پیشخوان دولت تحویل می‌دهند به راه و شهرسازی ارسال می‌شود تا پالایش و واجد شرایط بودن این عزیزان مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی یادآور شد: امیدواریم حال که مشکل تأمین زمین ۶ شهر دیگر خراسان جنوبی برای این طرح حل شده است، افراد بیشتری در طرح جهش تولید ثبت نام کنند.

کد خبر 5416988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha