۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۰۰

در اطلاعیه عنوان شد؛

آغاز ثبت‌نام اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه شریف

آغاز ثبت‌نام اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه شریف

ثبت‌نام اسکان نیمسال دوم در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه شریف ویژه دانشجویان کارشناسی از امروز آغاز شده و فردا ۱۷ بهمن به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مبنی بر آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی دارای حداقل ۹ واحد حضوری، اداره امور خوابگاه‌ها توجه دانشجویان ورودی ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ متقاضی اسکان مجدد می توانند با توجه به شرایط زیر درخواست اسکان را ثبت کنند.

۱- ثبت‏ درخواست خوابگاه‏‌ها به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه شاخص به نشانی stu.sharif.ir صورت می ‏پذیرد.

۲- پس از دریافت لیست ثبت نامی واجدین شرایط اسکان در خوابگاه از آموزش، دانشجویان متقاضی خوابگاه با ورود به سامانه شاخص به نشانی اعلام شده، ابتدا فرم درخواست خود را تکمیل و ثبت می‌نمایند. در ادامه، این فرم توسط کارشناسان اداره امور خوابگاه‌ها بررسی و در صورت تأیید درخواست متقاضی، اطلاع‌رسانی از طریق تماس تلفنی کارشناس و یا سرپرست خوابگاه مربوطه صورت می‌گیرد. در مرحله بعد، فرد متقاضی در تاریخ تعیین شده به خوابگاه تخصیص یافته مراجعه کند.

۳- شرط موافقت با درخواست اسکان و تخصیص خوابگاه طبق دستورالعمل ابلاغی از وزارت بهداشت، حداقل تزریق دو دوز واکسن کووید ۱۹ و ثبت لینک کارت واکسن دیجیتال در سامانه شاخص stu.sharif.ir می‌باشد.

دانشجویانی که تاکنون واکسن تزریق نکرده اند و جهت ثبت کارت واکسن دیجیتال در سامانه مذکور اقدام ننمایند به هیچ عنوان درخواست خوابگاه قابل بررسی نخواهد بود.

۴- در صورت تکمیل بودن موارد اعلام شده تخصیص خوابگاه بر مبنای سابقه اسکان قبلی می‌باشد و از روز چهارشنبه مورخ ۲۰ بهمن ماه امکان مراجعه به خوابگاه و تحویل اتاق مقدور است.

۵- در صورت هرگونه تغییر احتمالی در برنامه مذکور، مراتب از طریق سامانه سیما به آدرس dorm.sharif.ir اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 5417137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha