۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

۷ طرح اشتغالزایی بهزیستی در زنجان به بهره برداری رسید

۷ طرح اشتغالزایی بهزیستی در زنجان به بهره برداری رسید

زنجان-مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر ۷ طرح اشتغالزایی بهزیستی در استان زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور مسئولین استانی ۷ طرح اشتغالزایی بهزیستی در استان زنجان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ابراز داشت: ایجاد اشتغال به مددجویان بهزیستی باعث می‌شود تا آنها استقلال لازم را داشته و در جامعه حضور لازم را داشته باشند.

محمدی قیداری افزود: طی سال گذشته برای ۶۷۲ نفر از مددجویان بهزیستی در استان اشتغال ایجاد شد که از این تعداد ۳۳۶ نفر شهری و ۳۳۶ نفر روستایی بود.

وی اظهار داشت: هر ساله پنج درصد به میزان اشتغال مددجویان افزوده می‌شود و طی سالجاری هم هدف گذاری برای ایجاد اشتغال جامعه هدف بیش از ۶۶۳ نفر است که امیدواریم این مهم محقق شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی حامی کارفرمایانی است که نیروی کار خود را از بین جامعه هدف بهزیستی انتخاب می‌کنند و کارفرمایانی که نسبت به کارگیری این افراد اقدام کنند و بر اساس قانون کار حقوق و مزایا پرداخت کنند می‌توانند علاوه بر دریافت مشوق‌هایی چون وام کم بهره از خدمات پرداخت حق بیمه سهم کارفرما ۲۳ درصد به مدت پنج سال برای نیروی به کار گرفته شده نیز بهره مند شوند.

محمدی قیداری ابراز داشت: توانمندسازی معلولان استراتژی سازمان بهزیستی بوده و نسبت به توانمند کردن معلولان توجه لازم را دارد.

کد خبر 5417153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha