۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۳۵

فرماندار دشتی:

ظرفیت‌های شهرستان دشتی با جذب سرمایه گذاران احیا می‌شود

ظرفیت‌های شهرستان دشتی با جذب سرمایه گذاران احیا می‌شود

بوشهر- فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه بروکراسی‌های اداری برای سرمایه گذاران رفع می‌شود، گفت: ظرفیت‌های بالقوه ای در شهرستان وجود دارد که تلاش داریم با جذب سرمایه گذاران آنها را احیا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی دوشنبه شب در گفت‌وگو با رادیو بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان اظهار داشت: شهرستان دشتی در حوزه گردشگری، صنعتی، دریا، شیلات، کشاورزی از ظرفیت بالایی برخوردار است.

فرماندار دشتی افزود: موانع پیش رو سرمایه گذاران در سطح شهرستان رفع می‌شود.

بحرانی با بیان اینکه شهرستان در زمینه کشاورزی در استان و کشور پیشتاز است، ادامه داد: شهرستان در زمینه احداث نیروگاههای خورشیدی ظرفیت بسیار خوبی دارد و در حال حاضر نیز به دنبال سرمایه گذار در منطقه شنبه برای رفع مشکل برق آنجا هستیم.

وی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی نیز به دنبال توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در جهت افزایش کیفیت محصولات و صرفه جویی در مصرف آب هستیم.

فرماندار دشتی به وضعیت نانوایی‌های شهرستان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت نانوایی‌ها به نسبت گذشته بهبود یافته و ۵۰۰ کیسه آرد نیز به سهمیه شهرستان اضافه شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای تکمیل پروژه‌های راهسازی نیز به دنبال اعتبارات ملی هستیم و اعتبارات استانی جوابگو تکمیل این طرح‌ها نیست.

بحرانی از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن تقدیر و اضافه کرد: در دهه مبارک فجر ۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان در فصول مختلف افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

کد خبر 5425318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha