شیخ نبیل قاووق:

مقاومت از هر زمانی قوی‌تر است/ پهپاد حسّان دشمن را شوکه کرد

مقاومت از هر زمانی قوی‌تر است/ پهپاد حسّان دشمن را شوکه کرد

عضو ارشد شورای اجرایی حزب‌الله گفت: مقاومت در قوی‌ترین مراحل تاریخی خود قرار دارد و پهپاد حسّان که حامل پیام بسیار رسایی بود، دشمن صهیونیستی را شوکه و تحقیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: مقاومت در سال ۲۰۲۲ در قوی‌ترین مراحل تاریخی خود به لحاظ کمیت و کیفیت قرار دارد و هیچ کسی نمی‌تواند آن را با جنگ یا سایر ابزارها تهدید کند.

شیخ قاووق که در مراسمی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یادبود فرماندهان شهید حزب الله در حسینیه «عیتیت» در جنوب لبنان سخنرانی می‌کرد، افزود: معادلات منطقه در دوره پیروزی‌های مقاومت تغییر کرده است، به طوری که قبلاً پهپادهای اسرائیلی حریم هوایی لبنان را نقض می‌کردند و اکنون پهپادهای لبنانی به حریم غیر قانونی اسرائیل نفوذ می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر صهیونیست‌ها به علت ناتوانی ارتش رژیم اشغالگر در حمایت و دفاع از آنها غرق در ترس و هراس هستند. ارسال پهپاد حسّان به سرزمین‌های اشغالی حامل پیام بسیار واضح و رسایی بود و دشمن به خوبی این پیام را دریافت کرد. این پهپاد توان نظامی اسرائیل را شوکه و این رژیم را تحقیر کرد و چنین حالتی در تاریخ بی سابقه بوده است.

شیخ قاووق تصریح کرد: ما می‌خواهیم انتخابات پارلمانی نجات دهنده کشور باشد و طرف دیگر آن را برای شعله ور کردن کشور می‌خواهد. انتخابات پارلمانی بدون تأخیر برگزار خواهد شد و ما برای شرکت در آن آماده هستیم و بر خلاف میل آمریکا و اموالی که کشورهای سازشکار حاشیه خلیج فارس هزینه می‌کنند، پیروزی در این انتخابات از آنِ مقاومت خواهد بود.

عضو شورای اجرایی حزب الله در پایان گفت: حضور قدرتمند ما در انتخابات، سیلی به سفارتخانه‌های توطئه‌گر خواهد بود و رؤیاها و امیدهای آنها را سرنگون خواهد کرد.

کد خبر 5428969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha