۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳

فرماندار نمین:

آغاز پروژه گردشگری سوها/قاچاق درختان با دوربین کنترل می شود

آغاز پروژه گردشگری سوها/قاچاق درختان با دوربین کنترل می شود

نمین ـ فرماندار شهرستان نمین از آغاز عملیات آسفالت ریزی جاده منطقه گردشگری سوها تا نیارق خبر داد.

طیب امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه مسیر منطقه گردشگری «سوها» تا «نیارق» تعیین تکلیف می‌شود، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی جاده منطقه گردشگری با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد تومان در حال واگذاری به پیمانکار است.

وی منطقه گردشگری «سوها» را یکی از مناطق نمونه گردشگری استان دانست و گفت: در پی آن هستیم که مشکل راه اندازی منطقه نمونه گردشگری «سوها» تا «نیارق» را مرتفع کنیم.

امینی در ادامه به سایت گردشگری فندقلو اشاره و افزود: هماهنگی لازم با شهرداری نمین صورت گرفت تا سایت مجموعه فندقلو ساماندهی و جهت رفاه حال گردشگران سایت دیگری به این مجموعه اضافه شود.

وی در ادامه بیان کرد: سایت گردشگری فندقلو چند سال است به اداره منابع طبیعی بدهکار است که قرار شد این بدهی توسط شهرداری پرداخت شود.

فرماندار نمین به سدهای معیشتی و طرح‌های آبخیز داری شهرستان اشاره و گفت: جهت جلوگیری از هدر رفت سیلاب‌ها، تقویت آب‌های زیر زمینی و فرسایش خاک طرح‌های آبخیز داری شهرستان بررسی و قرار شد اعتبار لازم در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از قاچاق درختان جنگلی شهرستان، مقرر شد اعتبار لازم جهت نصب دوربین‌های حرفه‌ای در قسمت‌های مختلف جنگل فندقلو اختصاص یابد.

کد خبر 5429458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha