۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۳۹

پس از کش و قوس های فراوان؛

شهردار رشت ابقا شد

شهردار رشت ابقا شد

رشت- استیضاح «سید امیر حسین علوی» شهردار رشت رأی لازم برای استیضاح را کسب نکرد و در سمت خود ابقا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه جلسه اعلام وصول استیضاح «سید امیر حسین علوی» شهردار رشت برگزار شد و که در پایان و بعد از پاسخگوی علوی به سوالات های مطرح شده رأی گیری انجام شد با هفت رأی موافق، سه رأی مخالف و یک رأی ممتنع آرای لازم برای وصول استیضاح را کسب نکرد.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه شهردار تاکنون دو کارت زرد از اعضای شورا دریافت کرده است، گفت: شهردار رشت باید هماهنگی خود را با اعضای شورای شهر بیشتر کنند.

محمد حسین واثق کارگرنیا باید انتصاب‌ها را ساماندهی کند، افزود: عمران و آبادانی و خدمت به مردم شهر از مهم‌ترین اولویت‌های شهردار رشت است.

شهردار باید تعامل خود را با اعضای شورا افزایش دهد

یکی از اعضای شورای شهر رشت در ادامه این جلسه در مخالفت با طرح استیضاح شهردار، گفت: بنده در ابتدا به شهردار رأی ندادم در طول مسیر طرح سوال و استیضاح نیز اصلاحاتی انجام شد.

نادر حسینی با بیان اینکه امروز در برخی محافل بنده را متهم به دریافت رشوه و تهدید می‌کنند، ادامه داد: کارنامه من مشخص است بنده از شهردار تعهد لازم برای ارتقای جایگاه رشت دریافت کرد.

وی با تأکید بر اینکه شهردار باید تعامل خود را شورا بیشتر کند، افزود: طرح سوال به عنوان یک ابزار همیشه در دسترس اعضای شورای شهر است.

حسینی با بیان اینکه از سایر اعضای شورای شهر رشت درخواست دارم که با یکدیگر همراهی کنند، ادامه داد: اقدام اعضای شورا قانونی بوده و در راستای تعالی و رشد جایگاه شهر رشت است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه و دقت در انتصابات، تصریح کرد: شورا را نباید دو قطبی کنیم و یک فرصت دیگر به شهردار برای انجام برنامه‌ها بدهیم.

حسینی با بیان اینکه اختلاف سلیقه‌ها طبیعی است، اضافه کرد: این اختلاف سلیقه‌ها باید برای ارتقای شهر رشت باشد.

کد خبر 5437381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha