۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۵۳

با حضور مدیرعامل شرکت توانیر؛

پروژه‌های برق منطقه‌ای خوزستان افتتاح شدند

پروژه‌های برق منطقه‌ای خوزستان افتتاح شدند

اهواز- پروژه‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با حضور مدیرعامل شرکت توانیر و استاندار خوزستان با ارزش سرمایه‌گذاری دو هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال در اهواز افتتاح شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز جمعه پروژه‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با حضور محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر کشور، صادق خلیلیان استاندار خوزستان، محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولان استانی در پست صنایع اهواز افتتاح شدند.

پست برق ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت صنایع اهواز با ۱۰۰ مگاولت آمپر و ارزش سرمایه‌گذاری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی است که در این مراسم افتتاح شد.

با افتتاح پست صنایع بارگیری از پست‌های پربار منطقه (مهدیس، کوی مجاهد، سپیدار) کاهش و متعادل می‌شود و علاوه بر افزایش پایداری شبکه برق کلانشهر اهواز نیز باعث برق‌رسانی به شهرک‌های صنعتی در این منطقه از اهواز خواهد شد.

پست سیار ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت جنوب‌غرب اهواز با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر و ارزش سرمایه‌گذاری ۲۶۰ میلیارد ریال نیز یکی دیگر از پروژه‌هایی است که در این مراسم افتتاح شد.

چهار بانک خازنی ۳۳ کیلوولت در پست‌های سپنتا، گلستان و دانشگاه اهواز به ظرفیت ۱۹.۲ مگاورا و ارزش سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال دیگر پروژه‌ای است که امروز افتتاح شد.

افتتاح این پروژه‌ها باعث افزایش ضریب اطمینان پایداری شبکه برق کلانشهر اهواز در تابستان ۱۴۰۱ خواهند شد و قابلیت مانور در شبکه را افزایش می‌دهند.

جمع کل اعتبارات پروژه‌های مذکور دو هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال است؛ همچنین همه مراحل طراحی خدمات مهندسی، تجهیزات و اجرای عملیات توسط شرکت‌های داخلی انجام شده و اعتبار طرح‌ها از محل اعتبارات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تأمین و پرداخت شده است.

کد خبر 5438178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha