۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۷:۴۹

تحلیلگر لبنانی:

هدف از اعزام تروریست از سوریه به اوکراین طولانی‌تر کردن بحران است

هدف از اعزام تروریست از سوریه به اوکراین طولانی‌تر کردن بحران است

یک تحلیلگر مسائل سیاسی لبنان در سخنانی گفت: هدف اصلی و اساسی سازمان ناتو از انتقال تروریستهای تکفیری از سوریه به اوکراین، طولانی تر کردن بحران این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «حسام طالب» تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی لبنان سخنانی را در خصوص بحران اوکراین مطرح کرد. وی از نقش سازمان ناتو در قبال این بحران به شدت انتقاد کرد و آن را غیر سازنده خواند.

بر اساس این گزارش، کارشناس و تحلیلگر لبنانی در این خصوص اظهار داشت: هدف اصلی و اساسی سازمان ناتو از انتقال تروریست‌های تکفیری از سوریه به اوکراین، طولانی‌تر کردن بحران این کشور است.

وی افزود: نباید رابطه میان تروریست‌های سوریه و دولت اوکراین را فراموش کرد. از زمان آغاز بحران سوریه، دولت اوکراین از گروه‌های تروریستی در آنجا حمایت تسلیحاتی به عمل آورد. اوکراین تسلیحات اروپایی را در اختیار تکفیریها قرار داد.

این شخصیت لبنانی اظهار داشت: سازمان ناتو، گروه‌های تروریستی را وارد اوکراین کرده‌اند. این گروه‌ها عمدتاً از سوریه وارد اوکراین شده‌اند. ترکیه نقش مهمی در انتقال تکفیریها از سوریه به اوکراین ایفا کرده و می‌کند.

کد خبر 5439689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      7 2
      هدف انشالله ناامن کردن اروپاست تا خودشون محصول خودشونو درو کنند
      • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
        0 0
        این چچن های مزدور مردم سوریه را می کشتند حالا آمدند اوکراین
    • GB ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      1 0
      اروپا چقدر نادانه
    • ن م IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      0 0
      اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
    • محمدروزبهانی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      3 0
      جنگ اکراین حداقل سه سال طول میکشه،مگه اکراین تسلیم بشه که اونم بعیده غرب بذاره،غرب برای تضعیف پوتین به جنگ طولانی نیاز داره
    • محمد IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      1 0
      از اين دروغ ها بين كشورهايي كه با هم درگير هستن زياد اتفاق ميفته در جنگ آذربايجان و ارمنستان هم رسانه هاي ارمني زياد از اين چرت و پرتها گفتن اينگونه اخبار فقط جنگ رسانه اي است وگرنه همش دروغه پس اگر اينطور باشه ايران هم از افغانستان گردان فاطميون پاكستاني ها گردان زينبيون و چند تا گروه ديگه