۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۵۰

امام جمعه موقت تهران:

ایران از نوادر علمی تاریخ و جز قدرت های برتر دنیا است

ایران از نوادر علمی تاریخ و جز قدرت های برتر دنیا است

تهران- امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه امروز همه شهرهای کشور دارای قانون و پیشرفت مناسب است گفت: ایران از نوادر علمی تاریخ و جز قدرت های برتر دنیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله کاظم صدیقی عصر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تهران با اشاره به اینکه حضرت ابوالفضل اسوه کامل ولایتمداری، شجاعت، درایت و مدیریت اسلامی پس از امام حسین (ع) بوده است اظهار داشت: بصیرت عمیق، صلابت در ایمان، مجاهد بودن و خدمت به مردم چهار شاخصه مهم حضرت ابوالفضل (ع) می‌باشد و از مدیران می‌خواهیم ایشان را به عنوان الگو و سرلوحه خود قرار دهند.

صدیقی با بیان اینکه ایران از نوادر علمی تاریخ و جز قدرت‌های برتر دنیا است گفت: به خوبی می‌دانیم که کشور ما در دوران سلطنت از لحاظ فرهنگی به یغما رفته بود و در عقب ماندگی به سر می‌بردیم اما به یمن انقلاب اسلامی درب‌های برکت و علم گشوده شد.

امام جمعه موقت تهران عنوان داشت: با پیروزی انقلاب و به برکت ولایت فقیه رژیم طاغوت سرنگون شد و امروز شاهد هستیم همه شهرهای کشور ما از قانون و پیشرفت برخوردار می‌باشند.

وی در ادامه افزود: با تاسی به حضرت عباس (ع) که یک مجتهد کامل بودند باید جهاد تبیین را پیش بگیریم چرا که با جهاد تبیین می‌توانیم مردم را در صحنه نگه داریم و نقش ولایت فقیه را در مدیریت و موفقیت کشور بیان کنیم.

صدیقی با تاکید بر اینکه با جهاد ابعاد مختلف دارد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی جهاد تبیین تاکید دارند و باید بر این موضوع توجه ویژه صورت بگیرد.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: از مسئولان می‌خواهیم همانند رئیس جمهور که یک انسانی معتقد، موحد، خستگی ناپذیر و تحولگرا هستند مسئولان هم این گونه باشند و توجه کنند که دولت جدید با اعتقاد به ولایت فقیه و برای خدمت به مردم تلاش می‌کند.

کد خبر 5441456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha