۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۱۴

رئیس پلیس فتا کردستان خبر داد؛

دستگیری باند کلاهبرداری اینترنتی در کردستان

دستگیری باند کلاهبرداری اینترنتی در کردستان

سنندج- رئیس پلیس فتا کردستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اینترنتی توسط ماموران پلیس فتا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی دانش پور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا و بیان اینکه با مراجعه به یکی از صفحات شبکه اجتماعی اینستاگرام جهت خرید لوازم خانگی، مورد کلاهبرداری رایانه‌ای قرار گرفته است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد فرد مورد نظر با مراجعه به یکی از صفحات فروش لوازم خانگی مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال جهت خرید لوازم خانگی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واریز کرده و در قبال آن محصولی به وی تحویل داده نشده است.

سرهنگ دانشور اظهار کرد: با استفاده از اقدامات تخصصی و بهره‌گیری از آخرین روش‌های خاص پلیسی، عاملان این کلاهبرداری شناسایی شدند.

وی افزود: با تلاش بی‌وقفه و اقدامات تخصصی مأموران پلیس فتا ۴ نفر از اعضای باند کلاهبرداری در یکی از شهرستان‌های تابعه استان شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات هماهنگ دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتا کردستان از شهروندان خواست که بدون اطلاع از مجوزهای قانونی و تأییدیه های دستگاه‌های متولی امر از هرگونه خرید اینترنتی از سایت‌ها و درگاه‌های اینترنتی ناشناس خودداری کرده و برای خرید از سایت‌های معتبر نیز از گزینه پرداخت در محل و پس از دریافت کالا استفاده کنند.

کد خبر 5442374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha