۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۲۱

خطیب‌زاده:

گستاخی‌ رژیم کودک‌کش صهیونیستی بی‌مکافات نمی‌ماند

گستاخی‌ رژیم کودک‌کش صهیونیستی بی‌مکافات نمی‌ماند

سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه دمشق که به شهادت دو مدافع حرم از سپاه منجر شد را محکوم و تاکید کرد: گستاخی‌ رژیم کودک‌کش صهیونیستی بی‌مکافات نمی‌ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به دنبال جنایت روز گذشته رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه دمشق که به شهادت دو نیروی مدافع حرم از سپاه منجر شد، ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این دو شهید گرانقدر و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام جنایت کارانه برگرفته از خوی تجاوزگری، اشغال و ترور رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر قطعیت بی مکافات نگذاشتن این گستاخی و عملیات‌های ماشین ترور رژیم کودک کش صهیونیستی، پاسخگو کردن این رژیم آپارتایدی در قبال اینگونه جنایات ضد انسانی را از اهداف محور مقاومت در منطقه دانست.

کد خبر 5442644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      3 0
      سختی این پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی کودک کش باید سریع و قدرتمند و کوبنده باشد که دوباره از هدف قراره دادن انسانهای شریف و شهید کردن اینها جلوگیری کرد
    • amin IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      3 0
      دست بردارید بابا توروخدا بزنید بیست تا از سربازاشو سقط کنید ، خیلی دیگه تو این سالها تو سوریه از ما دلاور‌کشته این اسراییل لجن ، تا کی فقط تهدید میکنید ؟ بزنید چند تاشونو مثل سگ بکشید
    • مقاومت IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      2 0
      منتظر پاسخ مقاومت هستیم