۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۵۷

وزیر اقتصاد:

امضاهای طلایی را کاهش می دهیم

امضاهای طلایی را کاهش می دهیم

نوشهر- وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه وجود موانع و زنجیر پیش پای فعالان اقتصادی قابل قبول نیست، گفت: زمینه های امضاهای طلایی و اعمال سلیقه را کاهش می دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان خاندوزی عصر جمعه در دیدار با نخبگان غرب استان در نوشهر با اشاره به اینکه باید زمان صدور مجوزها را کاهش دهیم و به حداقل زمان ممکن برسانیم، گفت: باید زنجیرهای پیش پای فعالان اقتصادی را بازکنیم.

وی با اشاره به وجود موانع فراروی فعالان اقتصادی و تولید، افزود: وجود مانع و زنجیر پیش پای فعالان اقتصادی قابل قبول نیست و نباید فعالان اقتصادی در حوزه اشتغال و ارزآوری با مشکل روبرو و معطل شوند.

وی بر لزوم کاهش اعمال سلیقه‌های فردی و کاهش زمان صدور مجوزها تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های استان نباید ملاحظه کاری و بخشی نگری کنند و باید دست فعالان اقتصادی و کسانی که برای رونق تولید تلاش می‌کنند را بوسید.

وزیر اقتصاد با تاکید براینکه تلاش داریم اعمال سلیقه‌های فردی و زمینه‌های امضاهای طلایی را کاهش دهیم، گفت: چالش‌ها و موانعی زیادی وجود دارد و باید مسئولان به راهبرد حجت الاسلام رئیسی برای رونق اقتصاد کمک کنند.

خاندوزی تغیر رویه‌های مضر و نامطلوب موجود در نظام اجرایی را ضروری دانست و گفت: پیشرفت اقتصادی بدون انقلاب اداری و بدون اصلاحات در حوزه‌های بروکراسی و اجرایی حاصل نمی‌شود.

وزیر اقتصاد گفت: اصلاحات باید در کف میدان اقتصاد رقم بخورد و برای رونق اقتصادی تلاش کنیم.

کد خبر 5444515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      0 0
      امضای طلایی جزروبان قرمزودستبند به مجرم نیست مملکت وبیت المال که برای احدی جزبقیه الله والعان رهبرنیست وهرکس بایددرحوزه خودش فکررشدمملگت باشد