۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۴۹

معاون هلال احمر گلستان خبرداد؛

امدادرسانی به ۱۵۴۸ حادثه طی سال ۱۴۰۰ در گلستان

امدادرسانی به ۱۵۴۸ حادثه طی سال ۱۴۰۰ در گلستان

گرگان- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به هزار و ۵۴۸ حادثه در سال جاری در استان خبرداد.

حسن ملک شاهکویی در خصوص گزارش حوادث پوشش داده شده توسط هلال احمر گلستان در سال ۱۴۰۰ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در سال جاری در مجموع نیروهای امدادی استان به هزار و ۵۴۸ حادثه اعزام شده که از این تعداد هزار و ۱۲۸ حادثه جاده ای، ۱۵۲ مورد شهری، ۹۳ مورد کوهستانی، ۵۴ مورد برف و کولاک، ۳۲ مورد خدمات حضوری، ۳۲ مورد سیل و آبگرفتگی، ۱۶ مورد آتش سوزی جنگل و مرتع، ۱۵ حادثه هوایی، ۱۳ فقره حادثه دریایی و ساحلی، هشت حادثه صنعتی و کارگاهی، سه حادثه ریزش آوار و دو خدمات‌ مناسبتی بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: این حوادث، هشت هزار و ۴۲۸ حادثه دیده داشته که از این تعداد دو هزار و ۹۰۵ نفر مصدوم شده بودند.

وی اضافه کرد: در مجموع با بکارگیری هزار و ۹۱۲ تیم عملیاتی متشکل از چهار هزار و ۶۰۹ نفر، به چهار هزار و ۶۲۵ حادثه دیده توسط هلال احمر امدادرسانی شد و هزار و ۲۰۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملک شاهکوهی بیان کرد: سه شهرستانی که بیشترین حادثه را در طول سال پوشش اند، به ترتیب گرگان با ۳۵۸ حادثه، مینودشت با ۲۵۳ حادثه و کردکوی با ۲۴۸ حادثه بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان اضافه کرد: بر این اساس سه پایگاهی که بیشترین حادثه را در طول سال پوشش داده‌اند، شامل پایگاه سه راهی گالیکش- کلاله (در شهرستان گالیکش) با ۲۰۴ فقره حادثه، پایگاه النگ (در شهرستان کردکوی) با ۱۹۲ حادثه و پایگاه قرق (در شهرستان قرق) با ۱۶۹ حادثه بوده است.

طبق گفته وی در مجموع این حوادث هزار و ۴۵۹ دستگاه آمبولانس، ۲۱۳ خودروی نجات و ۲۰۳ خودروی کمک دار سبک به کارگیری شد.

کد خبر 5449084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha