۱ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۳۵

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد؛

اعلام جزئیات آخرین آمار جنگ اوکراین

اعلام جزئیات آخرین آمار جنگ اوکراین

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: از آغاز عملیات نظامی اوکراین ۲۱۴ پهپاد، ۱۴۸۳ تانک و خودرو و ۱۵۰ سامانه پرتاب موشک اوکراین را منهدم کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: از آغاز عملیات نظامی اوکراین ۲۱۴ پهپاد، ۱۴۸۳ تانک و سایر خودروهای جنگی زرهی، ۱۲۷۹ دستگاه خودروی ویژه نظامی، ۵۸۴ توپ صحرایی و خمپاره‌انداز و ۱۵۰ سامانه پرتاب موشک اوکراین را منهدم کرده ایم.

این وزارتخانه بیان داشت: در ادامه پیشروی‌ها در اوکراین، ۱۲ کیلومتر به سمت روستاهای نیکولسکی و اسلادکو در شمال ماریوپل پیشروی کردیم و نیروهای ما شکست گردان دونباس اوکراین را کامل کردند.

وزارت دفاع روسیه همچنین تاکید کرد: هواپیماهای ما در یک روز ۸۹ تأسیسات نظامی را بمباران و ۷ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

گفتنی است که ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه با CNN مدعی شد: آماده مذاکره با رئیس جمهور پوتین هستم و من دو سال است که آماده این کار هستم. وی تاکید کرد: نیروهای روسی آمده‌اند تا ما را نابود کنند، اما ما باید از هر فرصتی برای مذاکره استفاده کنیم.

کد خبر 5451172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      3 2
      چرا از ویرانیهای که برا سرمردم آوردن وغیره نظامیان را حساب نمیکنن
    • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      1 4
      امریکا واروپا سر زلیسنکی کلاه گذاشتن اگر او در روز اول دوم با روسیه کنار می امد وگولذوعده های پوچ غرب را نمیخورد الان کشورشسالم بود انها ژلیسنکی را تشویق به جنگ میکنند تا ازمایشگاهای بیولوژیک خود را زه نقاط دیگر اروپا انتقال دهند
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      4 2
      شرم اور است مردم را اواره کردند به کارشان افتخارم میکنند
    • حسن ازتبریز IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      9 5
      باسلام واحترام نویسنه گرامی از واژه صحیح تجاوز روسیه استفاده کنید واژه جنگ اوکراین صحیح نیست طرفداری از روسیه برایتان گران تمام می شودخودتان را خراب نکنید
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      1 2
      روسیه باید چند سال زودتر قاطعانه جلوی پیشرفت ناتو به نزدیک مرزهاش رو میگرفت، تو جنگ حلوا پخش نمیکنن، وقتی رئیس جمهمور اوکراین احمقانه اجازه ورود سامانه های نظامی رو علی رغم اخطارهای متعدد و اطلاع از عواقبش میده باید الان تابان این آوارگی مردمش و هزینه هارو هم بده، روسیه منافع ملی شو باید حفظ کنه