۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۲۸

معاون استاندار خوزستان:

شهرستان شوش ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه دارد

شهرستان شوش ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه دارد

شوش- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: شهرستان شوش در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و مذهبی ظرفیت‌های فراوانی داردو وضعیت آن با برنامه‌ریزی مناسب از آن چیزی که هست باید بهتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز دوشنبه مراسم تودیع فرماندار پیشین شهرستان شوش عدنان غزی و معارفه محمود عیدانی سرپرست فرماندار شهرستان شوش با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی در سالن امور تربیتی این شهر برگزار شد.

رضا نجاتی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در این مراسم اظهار کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی به خوزستان و تخصیص اعتبارات مناسب به این استان، شاهد اقدامات خوبی در راستای رفع محرومیت و همچنین تولید و اشتغال خواهیم بود.

وی گفت: شهرستان شوش در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعتی، گردشگری و مذهبی ظرفیت‌های فراوانی دارد که با بهره گیری از این ظرفیت‌ها می‌توان تولید و اشتغال را در این شهرستان متحول کرد و شاهد رشد و شکوفایی باشیم.

نجاتی ادامه داد: با وجود خشکسالی و کمبود بارندگی اما با برنامه‌ریزی منظم و دقیق در بخش کشاورزی می‌توانیم در استان و کشور در زمینه تولید برخی محصولات حرف اول را بزنیم.

وی گفت: هیچ طرحی نباید بدون برنامه ریزی و مدیریت صحیح اجرا شود بلکه باید طرح‌ها به ویژه طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا متناسب با نیاز منطقه و مردم باشد تا بتواند موفق عمل کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان بیان کرد: نظام کارهای مثبت و مهمی را انجام داده اما در بعضی مواقع افرادی به دنبال تخریب هستند.

وی افزود: شاهد هستیم که امروز به علومی دست یافتیم که در ردیف کشورهای اول جهان هستیم مثل مسئله واکسن کرونا که کشورمان حتی فروشنده واکسن شد.

وی ادامه داد: این موفقیت‌ها نتیجه زحمات و تلاش جوانان ایرانی است. حاصل تلاش همه مردمی هستند که سختی‌ها را تحمل کردند.

نجاتی یادآور شد: شهرستان شوش در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و مذهبی ظرفیت‌های فراوانی دارد و وضعیت این شهر با برنامه‌ریزی مناسب از آن چیزی که هست باید بهتر شود.

معاون استاندار خوزستان افزود: فرماندار جدید شوش بومی است. بارها عرض کردم بومی یعنی کل استان خوزستان، در استان خوزستان همه در یک مسیر حرکت می‌کنیم. خوزستانی فکر کنیم و همه خوزستانی هستیم.

نجاتی اظهار کرد: سرپرست فرمانداری شوش هم اهل خوزستان و از بدنه وزارت کشور است. او معاون فرماندار باوی، فرماندار آغاجری بود و در استانداری در حوزه پدافند غیرعامل بود و بخش‌های مختلف را گذراند.

در میدانی پر از چاله بازی کردیم

عدنان غزی، فرماندار سابق شهرستان شوش نیز در این آئین با اشاره به عملکرد چهار سال و هفت ماه خود در این مسئولیت اظهار کرد: مردم در حفظ انقلاب و عشق به اهل‌بیت (ع) و نظام از ما جلوتر هستند و ما مسئولان باید به فکر اقتصاد مردم باشیم.

وی گفت: ما در میدان خوب و تمیز بازی نمی‌کردیم بلکه در یک میدان پر از چاله کار می‌کردیم.

فرماندار سابق شوش بیان کرد: مردم شوش رنگین‌کمان اقوام هستند. درهم آمیختگی فرهنگی وجود دارد و هیچ مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

غزی خطاب به سرپرست جدید فرمانداری شوش گفت: مردم شوش قدردان و کم توقع هستند اما حتماً به آنها سر بزنید.

ظرفیت‌های جدیدی را در شوش برنامه‌ریزی می‌کنیم

محمود عیدانی، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان شوش در این مراسم اظهار کرد: شهرستان شوش با ظرفیت‌های بالای فرهنگی، اقتصادی، صنعتی و… است. زحمات زیادی در این شهرستان صورت گرفته که زحمات را ارج می‌گذارم و آنها را ادامه خواهم داد.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های جدید را در شهرستان شوش تعریف و برنامه‌ریزی می‌کنیم؛ البته تحقق این امر نیاز به هماهنگی و همراهی همه مجموعه در شهرستان دارد.

عیدانی تصریح کرد: انتظار داریم در راستای ادامه پروژه‌های قبل و برنامه‌ریزی‌های جدید در سایه نظم و انضباط ادامه بدهیم.

سرپرست جدید فرمانداری شوش گفت: بنده با شوش بیگانه نیستم و اولین حضورم در سال ۱۳۵۹ بود و از استاندار و مجموعه حوزه استاندار که به بنده اعتماد کردند و این وظیفه خطیر را بر دوش بنده گذاشتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم خدمت‌گذار خوبی برای شهرستان باشم.

به گزارش مهر، مدتی قبل موضوع انتخاب سرپرست فرمانداری شوش و انتشار خبر آن در رسانه‌ها با تأیید و تکذیب‌هایی همراه بود ولی اکنون و پس از کش و قوس‌های فراوان سرپرست جدید رسماً معارفه و مشغول به کار شد.

کد خبر 5455081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha