۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۰۸

رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال تاکید کرد؛

واریز سهم متقاضی ملاک بهره‌مندی از طرح جهش ملی مسکن

واریز سهم متقاضی ملاک بهره‌مندی از طرح جهش ملی مسکن

خلخال- رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال گفت: ملاک بهره‌مندی از واحدهای مسکونی طرح ملی جهش مسکن، واریز به موقع آورده و سهم متقاضی به شماره حساب‌های اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فردین مولایی عصر دوشنبه در بازدید از عملیات ساخت ۱۴۰ واحد مسکن در شهرستان خلخال اظهار کرد: از آغاز زمان ثبت‌نام از متقاضیان مسکن، بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ متقاضی در طرح جهش ملی مسکن این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی از ثبت‌نام تعداد قابل توجهی از افراد فاقد مسکن برای بهره‌مندی از واحدهای طرح جهش ملی مسکن در شهرستان خلخال خبر داد و تصریح کرد: امسال در نظر داریم حداقل یک‌هزار واحد مسکونی را در قالب این طرح احداث کنیم.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی خلخال با بیان اینکه ملاک بهره‌مندی از واحدهای مسکونی طرح ملی جهش مسکن، واریز به موقع آورده و سهم متقاضی به شماره حساب‌های اعلام شده است، گفت: از آغاز ثبت‌نام در این طرح تاکنون تعداد بسیار معدودی اقدام به واریز آورده خود به شماره حساب‌های اعلام شده کرده‌اند.

مولایی افزود: بدیهی است که در صورت پایان مهلت مقرر واریز آورده سهم متقاضی، ثبت‌نام‌کنندگان قبلی از لیست بهره‌مندی از این مسکن حذف و افراد جدید جایگزین آنها خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای احداث ۲ هزار واحد مسکن در قالب طرح جهش ملی مسکن، ۶ هزار متر مربع زمین در شهر خلخال از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای احداث واحدهای مسکونی اقدام ملی در اختیار بنیاد مسکن این شهرستان گذاشته شده و هم اکنون ۱۴۰ واحد مسکونی در ۲ فاز در این شهر در حال اجرا است.

مولایی با بیان اینکه ثبت‌نام مسکن جهش ملی همزمان با سراسر کشور از ۲۸ مهرماه سال گذشته در این شهرستان آغاز شده است، اضافه کرد: متقاضیان این واحدها در صورت پرداخت سهم آورده خود که در مقاطع زمانی مختلف از آنها اخذ می‌شود، به عنوان متقاضی اصلی و واقعی شناخته می‌شوند.

رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال بیان کرد: عدم استفاده از تسهیلات یارانه‌ای دولتی در بخش مسکن و سبز بودن فرم «ج»، فقدان مالکیت خصوصی، متأهل یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا، ۴ شرط اصلی برای بهره‌مندی از مسکن جهش ملی است.

کد خبر 5459308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha