۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۱۱

در گفتگو با مقام سازمان ملل؛

«هنیه»:سازمان ملل به نقش خود در مقابله با تجاوزات تل آویو عمل کند

«هنیه»:سازمان ملل به نقش خود در مقابله با تجاوزات تل آویو عمل کند

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در گفتگو با یک مقام سازمان ملل متحد خواستار عمل کردن این سازمان به نقش خود در مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با «تور وینسلند» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در فرایند صلح در منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، گفتگوی هنیه و وینسلند به صورت تلفنی انجام شد. رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در جریان این گفتگوی تلفنی در خصوص آخرین تحولات اراضی اشغالی با مقام سازمان ملل رایزنی کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در گفتگو با هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در فرایند صلح در منطقه غرب آسیا خواستار عمل کردن این سازمان به نقش خود در مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی شد.

در همین ارتباط، اسماعیل هنیه خطاب به وینسلند گفت: سازمان ملل متحد باید به نقش خود در جلوگیری از تداوم تجاوزات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و نمازگزاران فلسطینی به ویژه در ماه مبارک رمضان، عمل کند.

گفتنی است، تماس تلفنی مذکور در شرایطی انجام شد که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، صهیونیست‌ها اقدامات خود علیه فلسطینیان به ویژه علیه نمازگزاران در مسجدالاقصی را بیش از پیش تشدید کرده‌اند.

کد خبر 5460363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha