۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

‌شهید اصلانی مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود

‌شهید اصلانی مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود

مشهد ـ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی گفت: شهید اصلانی امام جماعت انقلابی، مجاهد خستگی‌ناپذیر و ایثارگری بصیر بود.

حجت‌الاسلام مجتبی مهدوی ارفع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با حادثه روز گذشته در حرم مطهر رضوی و به شهادت رسیدن یکی از روحانیون جهادگر خراسان رضوی، اظهار کرد: بار دیگر یکی از حماسه‌سازان روحانیت و یکی از منتظران شهادت، در مسیر دعوت به خدا و خدمت به خلق، در ماه میهمانی خدا و در حریم ولیّ خدا، به مراد خود رسید.

وی ادامه داد: شهید حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی، امام جماعت انقلابی، مجاهد خستگی‌ناپذیر و ایثارگری بصیر بود که در سومین روز از ماه مبارک رمضان و در حرم مطهر رضوی، به فیض شهادت نائل آمد و به دو برادر شهید خود ملحق شد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان به سابقه فعالیت جهادی وی اشاره کرد و گفت: شهید اصلانی در دوران سی‌ساله امامت جماعت و سال‌های فعالیت در حاشیه شهر مشهد مقدس، منشأ خیرات و خدمات فراوانی بود و آثار و برکات گسترده‌ای از خود بر جای گذاشت.

مهدوی ارفع ضمن محکوم کردن هتک حرمت حرم مطهر رضوی و حمله به سه نفر خادمان مردم در حاشیه شهر مشهد مقدس، افزود: این مصیبت را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم، مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، عموم حوزویان خراسان به‌ویژه ائمه محترم جماعات، همسنگرهای مسجدی و خانواده گرامی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی تسلیت می‌گویم.

کد خبر 5460591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha