۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰

فرمانده یگان حفاظت جهاد کشاورزی اردبیل:

تغییر کاربری‌ها در سراسر استان اردبیل رصد می‌شود

تغییر کاربری‌ها در سراسر استان اردبیل رصد می‌شود

اردبیل- فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی در شهرستان‌ها با پشتیبانی اکیپ مجرب یگان حفاظت رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی شاهد توقف ۴۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی در این استان بودیم.

وی تصریح کرد: یگان حفاظت امور اراضی سازمان تدابیر عملیات پیشگیرانه‌ای برای افزایش پوشش حفاظتی اراضی زراعی و مقابله با سوء‌استفاده فرصت‌طلبان و متخلفان قبل از آغاز تعطیلات و در ایام نوروزی در حوزه استحفاظی استان اتخاذ و عملیاتی کرد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به کارگیری ۱۰ مورد گشت خودرویی یگان حفاظت اراضی کشاورزی با اعزام کارکنان مجرب و آموزش‌دیده در ۱۰ شهرستان مورد هدف و گشت‌زنی‌های کیفی و هدفمند برای شناسایی تغییر کاربری غیرمجاز را از اقدامات این یگان در تعطیلات نوروز عنوان کرد.

قاسمی افزود: برای آگاه‌سازی مردم از عواقب تغییر کاربری غیرمجاز و مقابله با فرصت‌طلبان از طریق رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و کانال‌های خبری معتبر استان تلاش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز ۸۱۱ مورد توقف عملیات برای متخلفان در استان صادر و ۴۴۴ مورد به صورت تبصره ۲ ماده ۱۰ به حالت اولیه اعاده زمین شد.

کد خبر 5460834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha