۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۳

مدیرکل حوزه هنری استان قزوین خبر داد؛

تدوین سند تحول حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین

تدوین سند تحول حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین

قزوین - مدیرکل حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین گفت: سند تحول حوزه هنری استان قزوین با مأموریت پرچمداری هنر پیشران پیشرفت تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا امامقلی شب گذشته در جمع اصحاب رسانه استان قزوین که در ساختمان سردار مفخم برگزار شد اظهار کرد: امروز باید در حوزه هنری بدانیم که در کجا قرار گرفته‌ایم و به کدام سمت خواهیم رفت.

وی افزود: نیاز به نقد عملکرد حدود یک ساله خود داریم و نیاز داریم ارتباط با اصحاب رسانه به صورت مستمر باشد.

مدیرکل حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین تاکید کرد: همه باید نسبت به آینده حوزه دغدغه داشته باشیم و انتظار داریم اصحاب رسانه در ریل گذاری مسیر پیش روی حوزه اظهار نظر جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: سند تحول حوزه هنری استان قزوین با مأموریت پرچم داری هنر پیشران پیشرفت تدوین شده است و در آن برای سه سال آینده اهداف کلان را به برنامه عملیاتی تبدیل شده است.

امامقلی اضافه کرد: عبرت پژوهی از گذشته که نقش تاریخ قزوین در آن جدی است، توصیف و نقد وضع موجود و ترسیم و تصویر از آینده می‌تواند کمک بکند تا چشم انداز دقیقی از آینده داشته باشیم.

وی عنوان کرد: باید در ارتباط با آینده قزوین و کشور فکر کنیم و برای این آینده نیز باید برنامه مشخص و مدون داشته باشیم.

این مسئول تاکید کرد: امروز برای رفع چالش‌های استان چاره‌ای جز گفتگو نداریم و نیاز است دورهمی اصحاب رسانه و فضای مجازی با بخش هنری استمرار داشته باشد.

وی تاکید کرد: برای جامعه هنری گفتگو یک اصل است و باید بدانیم آنچه ما را به عقب می‌راند نگاه قطبی، بخشی نگری و وسعت دید کوچک است.

مدیرکل حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین بیان کرد: ما باید اختلافات را کنار بگذاریم چون اختلافات امروز ما اختلافات پیشران نیست و باید به سمت این برویم که آینده روشنی را تصویر کنیم و بعد به سمت آن حرکت کنیم.

کد خبر 5464148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha