سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن:

مطالبه نمایندگان از وزیر ارتباطات برای اینترنت روستاها

مطالبه نمایندگان از وزیر ارتباطات برای اینترنت روستاها

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس راه‌اندازی تلفن ثابت و اینترنت در روستاها را از تأکیدات نمایندگان در نشست با وزیر ارتباطات عنوان کرد و گفت: کشور وضعیت مناسبی در حوزه اینترنت پرسرعت ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، روح الله عباس پور در تشریح جلسه حضور وزیر ارتباطات در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و مطالبات نمایندگان گفت: راه‌اندازی تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در روستاها از تأکیدات نمایندگان در این نشست بود.

وی با بیان اینکه کشور وضعیت مناسبی در حوزه اینترنت پرسرعت ندارد و مشکلات موجود در آموزش مجازی طی ماه‌های گذشته مصداقی برای این ادعا است، ادامه داد: در این جلسه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از عملکرد ۷ ماهه خود در حوزه‌های توسعه شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد دیجیتال، دولت هوشمند، توسعه خطوط تلفن ثابت و… ارائه داد.

عباس پور در تشریح مطالبات اعضای کمیسیون صنایع و معادن از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیح داد: اجرای شبکه ملی اطلاعات اصلی‌ترین مطالبه نمایندگان بود. متأسفانه زیرساخت‌های لازم برای عملیاتی شدن این شبکه تاکنون راه‌اندازی نشده که وزیر ارتباطات در نشست کمیسیون صنایع و معادن وعده راه‌اندازی این شبکه را داد.

این نماینده مردم تصریح کرد: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی وزیر ارتباطات، قرار است در حوزه فضای مجازی اپراتور کودک راه‌اندازی شود.

کد خبر 5465535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha