۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی:

خراسان شمالی در توسعه شرکت‌های دانش بنیان ناموفق بوده است

خراسان شمالی در توسعه شرکت‌های دانش بنیان ناموفق بوده است

بجنورد- معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در توسعه شرکت‌های دانش بنیان ناموفق بوده است لذا باید با رویکرد جدیدی به این حوزه وارد شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قنبری ظهر چهار شنبه در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت شعار سال، شرکت‌های دانش بنیان استان باید در مسیر تولید ثروت و اشتغال آفرینی قدم بردارند.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: تولید ثروت توسط شرکت‌های دانش بنیان موجب افزایش تولید ناخالص، تجاری و برند سازی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید تمام فعالیت‌ها در مسیر تحقق شعار سال باشد، خاطر نشان کرد: ضمن اینکه شرکت‌های دانش بنیان باید توسعه یابند شرکت‌های فعلی هم باید در مسیر تولید دانش خلاقانه و نوآورانه حرکت کنند.

قنبری با بیان اینکه تسهیلات خوبی در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته، افزود: برخی بانک‌های استان تا ۲۰۰ درصد از منابع خود تسهیلات پرداخت کرده اند.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی بیان داشت: خراسان شمالی در توسعه شرکت‌های دانش بنیان تجربه موفقی را نداشته است و این شرکت‌ها نتوانسته اند در تولید دانش به خوبی فعالیت کنند و لازم است با رویکردی جدید وارد این حوزه شوند.

وی در انتها گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مطالعات خود را برای زمینه سازی تحقق شعار سال آغاز کرده است و به زودی طرحی را در این زمینه تکمیل خواهد کرد تا بتوان به نتایج مناسبی رسید.

کد خبر 5466184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha