۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۲۳

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲؛

نویدکیا:بازی باالتعاون سرنوشت سازاست/اهمیت پایبندی به اصول تاکتیک

نویدکیا:بازی باالتعاون سرنوشت سازاست/اهمیت پایبندی به اصول تاکتیک

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان تقابل این تیم با التعاون عربستان را سرنوشت ساز توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر محرم نویدکیا عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از مصاف با التعاون در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هم ما هم التعاون بازی قبل را از دست دادیم، ما بازی خوبی در برابر الدحیل انجام دادیم، اما همیشه برای بازی‌های خوب امتیاز نمی‌دهند.

وی افزود: باید برای بازی فردا برای تمام دقایق برنامه‌ریزی داشته باشیم زیرا بازی فردا خیلی سرنوشت ساز و مهم است، با اتفاقات گروه فهمیدیم همه تیم‌ها تا آخرین روز شانس دارند که صعود کنند یا حذف شوند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق‌تری که در بازی بعدی انجام می‌دهیم بازی خوبی را ارائه دهیم و در کنار ارائه بازی خوب نتیجه مطلوب را بگیریم.

تیم‌های عربستانی رقبای سرسختی بودند

وی خطاب به خبرنگار کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: او همیشه در مورد آمار صحبت می‌کند اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد، تیم‌های عربستانی همیشه رقبای سرسختی بودند و تیم‌های بسیار خوبی دارند اما سعی می‌کنیم با تمام وجود بازی کنیم.

نویدکیا با تاکید بر اینکه تقابل با التعاون در خاک این کشور سخت است، ابراز داشت: اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید همه بازی‌ها را با تمام تمرکز بازی کنیم و تمام توان و تمرکز خود را برای بازی‌ها صرف کنیم.

همه تیم‌های این گروه تهاجمی هستند

وی تاکید کرد: هر چهار تیم بازیکنان خوبی دارند و در کشور خود سعی می‌کنند روی مسائل هجومی بیشتر از دفاعی تمرکز کنند، گروهی هستیم که همه بازی‌ها گل داشته و این موضوع برای تمرکز تیم‌ها روی حمله است، فردا همین شرایط است و احتمال دارد هواداران هر لحظه گل ببینند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: مهم‌ترین چیز برای من در فوتبال ساختار تاکتیکی تیمم در دفاع و حمله از دقیقه یک تا ۹۰ است، اما واقعیت فوتبال هم هست و هر لحظه احتمال دارد بازیکنان در فشار اشتباه کنند، دلم نمی‌خواهد تیمم شانسی بازی کند و به اصول خود بازی می‌کنم، باید سعی کنیم در دفاع کمترین اشتباه را داشته باشیم و بیشترین استفاده را از موقعیت‌ها ببریم.

کد خبر 5466539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha