۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۴۶

امام جمعه مشگین شهر:

مسئولان کار عملی را جایگزین کار نمایشی کنند

مسئولان کار عملی را جایگزین کار نمایشی کنند

مشگین شهر- خطیب نماز جمعه مشگین شهر گفت: مسئولان دولتی باید برای مردم کار کنند نه برای نمایش و گشایش اقتصادی باید صرف امور زیر بنایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با دعوت از خیرین و نیکوکاران منطقه جهت مشارکت در اطعام کریمانه در سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام اظهار کرد: در این ماه پر فیض و برکت به نقل از علما و عرفا تقاضا داریم اهالی از فیوضات این ماه مبارک بهره گیرند به ویژه نماز شب که ذخیره و گنجینه ناتمام شدنی هست.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ایام روشن نسیم‌های الهی هست و مردم سعی کنند خود را در آن مسیر قرار دهند به ویژه در ایام شب‌های قدر که محاسبه گر اعمال در شب‌های قدر وجود مبارک بقیه الله الاعظم (عج) است.

خطیب نماز جمعه شهرستان مشگین شهر ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفته و بیان کرد: اقتدار و استحکام و قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دژی مستحکم برای مردم در برابر دشمنان اسلام است و هیچ تهدیدی برای همسایگان نیست.

حجت الاسلام باوقار در ادامه به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و گفت: مسئولین نظام پرهیز از انفعال و قرار دادن صداقت در کلیه حرکت‌ها و کارها و عذرخواهی در قبال کاستی‌ها و کوتاهی‌ها و پرهیز از غرور که عامل سقوط هست را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه تقوی و صبر دو نیروی مستحکم در برابر دشمنان است، گفت: دولت مردان مردمی بوده و باید مردمی باشند و باید برای مردم کار کنند نه برای نمایش؛ گشایش اقتصادی باید صرف امور زیر بنایی شود.

امام جمعه مردم مشگین‌شهر در خصوص مذاکرات برجامی تاکید کرد: تأثیر مذاکرات بی شبهه باشد و عدول از خط قرمز را رد و ادامه مقاومت دیپلماسی در برابر زیاده خواهی‌های غربی‌ها تا رسیدن یک نقطه خوب و حصول نتیجه با رعایت خطوط قرمز باشد.

کد خبر 5467592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha