۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۳۷

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس:

ایران هزینه زیادی به خاطر حمایت از فلسطین و مقاومت داده است

ایران هزینه زیادی به خاطر حمایت از فلسطین و مقاومت داده است

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: محافظان مسجدالاقصی در حال حاضر نبرد امت را به پیش می برند. ملت و امت ما برای مسجدالاقصی و هویت عربی و اسلامی فلسطینی آن وارد هر نبردی می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: محافظان مسجدالاقصی در حال حاضر نبرد امت را به پیش می برند. ملت و امت ما برای مسجدالاقصی و هویت عربی و اسلامی فلسطینی آن وارد هر نبردی می شوند.

وی تاکید کرد: ما نمی توانیم که از مسجد الاقصی چشم پوشی کنیم. ما استقامتمان زیاد است و کوتاه نمی آییم.

العاروری از نفاق جهانی به شدت انتقاد کرد و گفت: جهان منافق شاهد تحولات مسجدالاقصی است و واکنشی نشان نمی دهد. وحدت ملی با مقاومت محقق می شود و این در اتاق عملیات مشترک گروههای مقاومت در غزه رخ می دهد. اردوگاه جنین جلوه ای از وحدت ملی بود.

وی در ادامه به همدلی میان حماس و حزب الله لبنان اشاره کرد.

العاروری ادامه داد: ایران تاکنون به دلیل مواضع خود در قبال فلسطین و مقاومت هزینه زیادی داده و لازم است تا این موضع را به یاد داشته باشیم. ایران به خاطر موضعش در حمایت از فلسطین و مقاومت بهای سنگینی داده است که بارزترین آن محاصره اقتصادی است. ما مواضع سازشکاران با دشمن صهیونیست را محکوم می کنیم و این مواضع لکه ننگی در تاریخ است.

وی افزود: ما خطاب به اسیرانمان می گوییم که شما را فراموش نخواهیم کرد. وظیفه همه فلسطینی هاست که شبانه روز در راستای آزادی اسیران حرکت کنند.

کد خبر 5470265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha