۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۴۲

سرگئی لاوروف:

مشکل تحریم‌های غرب علیه روسیه را حل کردیم

مشکل تحریم‌های غرب علیه روسیه را حل کردیم

وزیر امور خارجه روسیه امروز با تأکید بر حل مشکل تحریم‌های غرب علیه کشورش، از آغاز مرحله بعدی عملیات‌ ویژه نظامی در اوکراین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه امروز سه شنبه درباره استفاده از تسلیحات هسته‌ای در اوکراین اعلام کرد: در این مرحله گزینه سلاح های متعارف را بررسی می‌کنیم.

وزیر امور خارجه روسیه در خصوص تحریم های غرب علیه کشورش اضافه کرد: ما این مشکل را حل کرده‌ایم و آماده همکاری با کشورهایی هستیم که به محدودیت‌ها نپیوسته‌ اند.

وی در ادامه اضافه کرد: عملیات ویژه نظامی در اوکراین ادامه خواهد داشت. مرحله بعدی عملیات نظامی روسیه در اوکراین آغاز شده است.

«سرگئی لاوروف» همچنین در مصاحبه با ایندیا تودی گفت: فکر می‌ کنم «ولادیمیر زلنسکی» به ابزار دست بازی غرب در برابر روسیه تبدیل شده است. در واقع باید بگویم که کشورهای غربی رئیس جمهور اوکراین را برای نادیده گرفتن توافق مینسک ترغیب کردند. اگر زلنسکی در اجرای توافقات مینسک همکاری می‌ کرد، بحران مدت ها پیش پایان یافته بود.

گفتنی است که روسیه از ۵ اسفند ماه سال گذشته به دلیل نادیده گرفتن دغدغه‌ های امنیتی مسکو از سوی ناتو و آمریکا، عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین به هدف نازی زدایی از این کشور آغاز کرد.

کد خبر 5471029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد DE ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      3 0
      اینکارا با بردان خود نکنید، کشتار انسانهای بیگناه کار درستی نیست، به مردان سرزمینتان افتخار کنید و به وجودشان اهمیت دهید، هیچ جنگی برای رضای آفریننده که نظم هستی را اساس رشد و رویش زیستی قرار داده است نمی‌باشد که به جان یکدیگر افتاده اید. جهان زیبایهای بسیاری دارد که می‌توانند افتخار آفرین باشند
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      6 3
      خدالعنت کنه روس
    • ابراهیم IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      3 3
      پوتین و اطرافیانش بدتر از نازی ها هستند و به بهانه حمایت از طرف داران خود و ایجاد حکومت دست نشانده در اوکراین همه را قتل عام میکنند .او قاتل است .
      • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
        1 0
        بی زحمت قبل از اظهار نظر ، در رابطه با یمن هم حرف بزن ..! البته اگر اون رو ادم حساب میکنید!
    • US ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      5 4
      روسیه به اکراین حمله نظامی و تجاوز نمود عملیات ویژه مضحکه
    • ساسان IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      0 0
      مسئولین کنونی اوکراین با کودتای رنگی آمریکایی ودر خلا مردمی با ضرب وزور سناتورهای سرمایه دار صهیونیست آمریکا سرکار اومدن و چیزی که براشون مهمه رضایت اربابشونه،درغیر اینصورت اوکراین الان درصلح بسر می‌برد .