۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹

مدیرکل منابع طبیعی گلستان:

حدنگاری اراضی کشاورزی گلستان در حال انجام است

حدنگاری اراضی کشاورزی گلستان در حال انجام است

گرگان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: حدنگاری اراضی کشاورزی گلستان در حال انجام است تا دیگر در مالکیت این اراضی مسائل و مشکلاتی به وجود نیاید.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم لطفی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در یکی دو سال گذشته موضوع کاداستر اراضی ملی در استان با جدیت دنبال شده و تقریباً به اتمام رسیده است و اکنون به دنبال این هستیم که حدنگاری اراضی کشاورزی استان را انجام دهیم تا دیگر در مالکیت این اراضی مسائل و مشکلاتی به وجود نیاید.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: منابع طبیعی یکی از دستگاه‌های وظیفه مند در ماده چهار قانون ساماندهی، عرضه و تولید مسکن بوده و تلاش می‌کنیم روستاییان که جزو قشر تولیدکننده ما هستند در روستاها ماندگار شوند.

وی ادامه داد: بعد از اجرای قانون واگذاری اراضی ملی در سال ۸۷ تاکنون هزار و ۲۰۰ هکتار از این اراضی به بنیاد مسکن واگذار شده است علاوه بر آن در سال‌های قبل از آن هم ۵۰۰ هکتار دیگر از اراضی ملی به بنیاد واگذار شده بود.

لطفی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ هم تحویل و تحول حدود ۲۳۴ هکتار زمین به بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفت که ۲۱۳ هکتار آن واگذار شده و بخشی از آن هم چندر روز پیش واگذار شد.

کد خبر 5476565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha