۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۷

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

انتظار مردم از دولت سیزدهم تحول اقتصادی است

انتظار مردم از دولت سیزدهم تحول اقتصادی است

گرمی- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم از دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی رفع مشکلات اقتصادی و تحول در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی اسماعیلی قبل از ظهر پنجشنبه در مراسم کلنگ‌زنی مدرسه ۶ کلاسه «زیوه» در شهرستان گرمی اظهار کرد: مردم با گذشت هشت ماه از استقرار دولت سیزدهم هنوز طعم شیرین تحول اقتصادی و کاهش قیمت کالاهای اساسی را نچشیدند و انتظار این است که دولت هر چه سریع‌تر اقدامات انقلابی و جهادی را در این حوزه انجام دهد.

وی تصریح کرد: باید افزایش فروش نفت و کسب درآمدهای ارزی برای کشور همراه با تحول در سفره مردم به احساس خوشایند هموطنان باشد که هنوز این طعم شیرین احساس نمی‌شود و به جد از رئیس جمهور خواسته‌ایم تا در کنار کنترل قیمت‌ها در بازار، نسبت به کاهش تورم در کشور اقدامات انقلابی را انجام دهد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار اخیری که نمایندگان مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها با رئیس جمهور داشتند، به نمایندگی از نمایندگان مجلس برخی مباحث را مطرح کردیم تا دولت هر چه سریع‌تر حرکت‌های تحول‌آفرین را آغاز کند تا بیش از این مردم ناامید نشوند.

اسماعیلی افزود: امسال سال تحول برای دولت و مردم است و قطعاً مردم حلاوت و شیرینی خدمات هر ۲ مجموعه را در حوزه عمل و اجرا خواهند دید که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر مصوبات و پیگیری‌های مجلس به صورت عملیاتی در دولت مورد توجه قرار گیرد.

وی از تبدیل «زیوه» به شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: مراحل تبدیل «زیوه» به شهر به جد پیگیری می‌شود و سعی ما بر این است تا با همراهی استاندار اردبیل هر چه سریع‌تر خبر شهر شدن «زیوه» را به اطلاع اهالی منطقه برسانیم.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: باید در کنار تبدیل این منطقه به شهر، خدمات آموزشی و سایر اقدامات توسعه‌ای در این شهرستان مورد توجه قرار گرفته و شاهد حل مشکلات مردم این منطقه در حوزه عمران و آبادانی، تأمین آب مورد نیاز و تحویل واحدهای آموزشی مقاوم باشیم.

وی بیان کرد: برای حل مشکلات تنش آبی در گرمی و انگوت از محل محرومیت‌زدایی ۱۰۰ میلیارد تومان منابع تأمین می‌شود که ما از طریق وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب این موضوع را پیگیر هستیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش مدیر جوان نوسازی و تجهیز مدارس برای ساخت واحدهای آموزشی در مناطق محروم ادامه داد: این اقدام خوبی است که در کنار کلنگ‌زنی، عملیات اجرایی نیز آغاز می‌شود و قطعاً این حرکت می‌تواند امیدواری زیادی را ایجاد کند.

اسماعیلی از مدیریت آموزش و پرورش منطقه گرمی و انگوت خواست تا پروژه‌های حوزه آموزشی را با هدف تکمیل و تحویل تا مهرماه مورد رصد و پیگیری قرار دهند.

کد خبر 5477474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha