۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۴۶

امروز رخ داد؛

شهادت یک فلسطینی دیگر به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در «قدس اشغالی»

شهادت یک فلسطینی دیگر به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در «قدس اشغالی»

نظامیان صهیونیست با طرح ادعای تلاش یک فلسطینی برای اجرای عملیات با سلاح سرد در منطقه باب العامود واقع در قدس، به سمت وی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، نظامیان صهیونیست بنا بر ادعای تلاش یک فلسطینی برای اجرای عملیات با سلاح سرد در منطقه باب العامود واقع در قدس، به سمت وی تیراندازی کردند.

بر اساس این گزارش، شبکه عبری زبان کان ادعا کرد که جوانی فلسطینی در محله باب العامود با سلاح سرد به یک نظامی صهیونیست حمله و او را مجروح کرده و در نهایت خود نیز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مجروح و بازداشت شده است.

این درحالی است که منابع فلسطینی تأکید کردند: ادعای رژیم صهیونیستی در مورد اینکه جوان فلسطینی مجروح در محله باب العامود اقدام به عملیات حمله با سلاح سرد کرده، صحت ندارد، بلکه این جوان همراه با گروهی دیگر از جوانان فلسطینی در حال عبور از این منطقه بود که نظامیان صهیونیست بدون هیچ دلیلی به سمت او تیراندازی کردند.

این منابع تاکید کردند که نظامیان صهیونیست اجازه حضور خبرنگاران در محل را نمی‌دهند، زیرا هیچ یک از نظامیان صهیونیست زخمی نشدند و اساساً عملیاتی در کار نبوده است. گفته می‌شود که این جوان فلسطینی به شهادت رسیده است. این درحالی است که ساعاتی قبل نیز صهیونیست‌ها یک جوان فلسطینی را در کرانه باختری به شهادت رسانده بودند.

کد خبر 5485100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha