۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۱۱

معاون وزیر آموزش‌وپرورش:

دوره بازآموزی تحصیلی برای همه پایه‌ها در تابستان برگزار می‌شود

دوره بازآموزی تحصیلی برای همه پایه‌ها در تابستان برگزار می‌شود

سمنان- معاون وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه ارتقا سواد دانش آموزان و تقویت دروس اصلی در دستور کار است، گفت: دوره بازآموزی تحصیلی برای همه پایه‌ها در تابستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زارعی ظهر سه‌شنبه در حاشیه آئین تکریم و معرفی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه دوره بازآموزی تحصیلی برای همه پایه‌ها در تابستان برگزار می‌شود، ابراز داشت: ترتیبی اتخاذ شد تا برای بهبود کیفیت آموزشی دوره‌های جبرانی برگزار شود.

وی ضمن بیان اینکه مبنای برگزاری دوره‌های جبرانی آموزشی در تابستان تحلیل آزمون‌های پایان سال است، افزود: این تحلیل‌ها در اختیار معلمان پایه‌های بالاتر نیز قرار خواهد گرفت تا برای برنامه‌ریزی آموزشی بر اساس این داده‌ها بتوان استفاده کرد.

رئیس مرکز سنجش و پایش وزارت آموزش‌وپرورش بابیان اینکه ملاک یا معیاری برای اجرای سند بنیادین طرح تحول نظام آموزش‌وپرورش تعیین نشده است، ابراز داشت: این سن به‌عنوان الگویی برای آموزش می‌بایست از پیچیدگی خارج و عینی سازی شود.

زارعی در پاسخ به سؤالی پیرامون برنامه‌های وزارت برای پیشگیری دانش آموزان از آسیب‌های اجتماعی، اضافه کرد: برای پیشگیری دانش‌آموزان از آسیب‌های اجتماعی آموزش مهارت‌های اجتماعی، مهارت زندگی، سواد رسانه‌ای و توانمندسازی نیاز است که این مهم با همراهی بخش‌های مختلف محقق می‌شود.

کد خبر 5486643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha