۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۵۵

پس گرفتن امضای طرح استفاده بهینه از اشیای تاریخی به احترام مردم

پس گرفتن امضای طرح استفاده بهینه از اشیای تاریخی به احترام مردم

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: من به احترام افکار عمومی امضای خود را از طرح استفاده بهینه از اشیای تاریخی و گنج‌ها پس گرفتم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، روح‌الله حضرت‌پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دغدغه‌هایی از سوی دلسوزان حوزه میراث‌فرهنگی درباره طرح "استفاده بهینه از اشیای باستانی و گنج‌ها"، مطرح شده است و به همین علت من امضای خود را از این طرح پس می‌گیرم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: باتوجه به روشن شدن ابعاد طرح "استفاده بهینه از اشیای باستانی و گنج‌ها" که باعث ایجاد نگرانی، تشویش خاطر و دغدغه برای دلسوزان، صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران میراث‌فرهنگی و تاریخی کشور شد، در راستای احترام به افکار عمومی امضای خودم را از طرح مذکور پس گرفتم.

طرح «استفاده بهینه از اشیای باستانی و گنج‌ها» هفته گذشته با امضای ۴۶ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شد که بعد از ارائه توضیحات کارشناسی از سوی کارشناسان و مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نیز ارائه دغدغه از سوی اصحاب رسانه، تعداد زیادی از نمایندگان مجلس امضای خود را از این طرح پس گرفتند.

کد خبر 5491687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha