معاریو اذعان کرد:

اسرائیل در برابر حماس عاجز است

اسرائیل در برابر حماس عاجز است

روزنامه معاریو نوشت: تحولات‌ ماههای اخیر نشان داده که مقامات سیاسی و نظامی اسرائیلی در برابر جنبش حماس ضعیف و ناتوان هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه معاریو در گزارشی نوشت: اسرائیل در برابر جنبش حماس در غزه که روز به روز توان خودش را افزایش می‌دهد، عاجز و ناتوان است.

در ادامه این گزارش آمده است: ما نتوانسته‌ایم در برابر حماس قدرت بازدارندگی ایجاد کنیم و در هر عملیاتی با وجود اینکه بدنبال نابودی حماس بوده‌ایم، اما در نهایت به این جنبش فلسطینی آسیبی وارد نشده است.

معاریو با اذعان به قدرت مقاومت فلسطین، اعلام کرد: حماس با وجود درگیری در جنگ‌های مختلف، بار دیگر به مقاومت برمی‌خیزد، همه این‌ها باعث شده که تل‌آوی برابر حماس سر خم کند.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: از زمان سیطره حماس بر نوار غزه در سال ۲۰۰۷، طی ۱۵ سال اخیر سران نظامی و سیاسی ما برابر حماس ضعیف ظاهر شده‌اند و قدرت بازدارندگی ارتش اسرائیل از بین رفته است.

معاریو در پایان گزارش خود آورده است: حماس در یحیی السنوار (رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه) و یا محمد الضیف (فرمانده قسام) خلاصه نمی‌شود که با از میان برداشتن آنها از بین برود، بلکه حماس یک تفکر ایدئولوژیک است که اسرائیل هنوز این مساله را درک نکرده و با حماس از این منظر برخورد نکرده است.

کد خبر 5496428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha