۹ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۵۲

سخنگوی‌ارشدستادکل‌نیروهای‌مسلح:

خدمت به مردم مناطق محروم وظیفه مسئولان است

خدمت به مردم مناطق محروم وظیفه مسئولان است

زاهدان- سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همه نیروهای مسلح خادم مردم هستند و خدمتگزاری به مردم محرومی که از امکانات اولیه بهره‌مند نیستند وظیفه همه مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ابوالفضل شکارچی در جریان حضور در دبیرخانه اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند، باید همه در جایگاه خودشان به دین خدا و اسلام خدمت کنند این ارزشمند است و کسانی که در این جهت خدمت می‌کنند باید مشکلات و موانع را از سر راهشان برداریم.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح افزود: همه نیروهای مسلح خادم مردم هستند و خدمتگزاری به مردم محرومی که از امکانات اولیه بهره‌مند نیستند وظیفه مسئولان است و این خود نمونه حاکمیت دینی است.

مسئول دبیرخانه اقوام و طوایف نیز در این دیدار که تعدادی از سران طوایف و امامان جمعه و مدیران و فرهنگیان در این جلسه حضور داشتند، اظهار داشت: سردار سلیمانی، میرحسینی و شوشتری خدمات ارزنده‌ای از خود در این خطه به یادگار گذاشته‌اند.

سر طایفه حاج محمد شاهوزهی افزود: مردم سیستان و بلوچستان هرجایی که لازم بوده در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی حضور داشتند، و با اتحاد و وحدت پشتیبانی خود را از نظام اعلام کرده‌اند.

وی بیان کرد: دبیرخانه اقوام و طوایف صلح و سازش‌هایی را در منطقه انجام داده است، در این زمینه فعال هستیم و جلوی تبلیغات و برنامه‌های دشمن را گرفته‌ایم.

سر طایفه حاج محمد شاهوزهی با بیان اینکه بزرگان طوایف در صف اول کنار سبز پوشان هستند، گفت: عملکرد سبزپوشان سپاه زبانزد خاص و عام است و بر کسی پوشیده نیست، در سیل زدگی، آبرسانی و خدمات معیشتی فعالیت‌های ارزشمندی را انجام داده است.

کد خبر 5502467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha