۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۴۱

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

حمایت ویژه از هنرمندان صنایع‌دستی در مناطق حاشیه‌نشین خرم‌آباد

حمایت ویژه از هنرمندان صنایع‌دستی در مناطق حاشیه‌نشین خرم‌آباد

خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از حمایت ویژه از هنرمندان صنایع‌دستی در مناطق حاشیه‌نشین مرکز این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امین قاسمی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه با نمایندگان دفاتر تسهیلگری مناطق حاشیه‌نشین در شهر خرم‌آباد اظهار داشت: به موجب این جلسه نمایندگان هشت منطقه حاشیه‌نشین در شهر خرم‌آباد مسائل و مشکلات صنایع‌دستی در جوامع هدف مورد بررسی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: همچنین در ادامه این نشست مقرر شد، هنرمندان صنایع‌دستی در مناطق حاشیه‌نشین توسط دفاتر تسهیلگری شناسایی شده و به منظور دریافت مجوزهای لازم صنایع‌دستی به اداره کل میراث‌فرهنگی معرفی شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی در مناطق حاشیه‌نشین در اولویت برنامه‌های آموزشی صنایع‌دستی قرار دارد، عنوان کرد: به مناسبت روز و هفته صنایع‌دستی چهار غرفه رایگان در بازارچه باغ گلستان در اختیار هنرمندان مناطق حاشیه‌نشین قرار خواهد گرفت.

قاسمی تاکید کرد: صنعتگران ساکن در مناطق حاشیه‌نشین استان در اولویت دریافت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ قرار خواهند گرفت.

کد خبر 5509498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha