۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۵

امام جمعه شیروان:

مقابله با هجمه فرهنگی نیازمند آشنایی با سیره اهل بیت است

مقابله با هجمه فرهنگی نیازمند آشنایی با سیره اهل بیت است

بجنورد- امام جمعه شیروان با تاکید بر اینکه باید جوانان را با مودت اهل بیت آشنا کرد، گفت: در حملات گسترده فرهنگی باید بیشتر با سیره اهل بیت آشنا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین تکمیلی ظهر پنج شنبه در دیدار کاروان زیر سایه خورشید اظهار کرد: باید جوانان را با مودت و محبت اهل بیت (ع) آشنا کنیم تا زیبایی‌های کلام را درک کنند و در این حملات گسترده و هجمه فرهنگی بیشتر با عشق و مودت به اهل بیت آشنا شوند.

امام جمعه شیروان با بیان اینکه محبت و مودت اهل بیت (ع) حفظ کننده است، خاطرنشان کرد: عزاداری برای اهل بیت ولایت است و انقلاب اسلامی بر اساس ولایت ایجاد شده است.

وی افزود: با حضور کاروان خدام رضوی برنامه‌های متنوعی برای شهر و روستا در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام تکمیلی اضافه کرد: در آستانه ولادت امام رضا (ع) عطر و بوی رضوی در شهرستان دارالمصلین پیچید و این خیر و برکت شامل حال مردم خواهد شد.

وی افزود: یکی از افتخارات شهرستان همجوار بودن با بارگاه این امام رئوف و مهربانی‌ها است که با ورود این کاروان مردم بیشتر احساس رأفت و مهربانی می‌کنند.

امام جمعه شیروان بیان کرد: کسی که زیارت حضرت برود ثواب ۷۰ شهید را دارد و فضیلت‌های ایشان زیاد است.

دیدار با کارکنان شهرداری، حضور در خانه سالمندان، حوزه علمیه برادران، دیدار با خانواده اهداکننده عضو، خانواده شهید کبیری، عیادت از بیماران بیمارستان هاشمی، حضور در زندان شیروان، جشن محوری مسجد جامع و برگزاری مراسم دعای ندبه در امامزاده مشهد طرقی از برنامه‌های یک روزه خدام بود.

کد خبر 5510426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha