۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۳۴

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی:

آمریکا محور حمایت از ترور است/ باید حقوق بشر آمریکایی افشا شود

آمریکا محور حمایت از ترور است/ باید حقوق بشر آمریکایی افشا شود

بجنورد- سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی با تاکید بر اینکه آمریکا محور حمایت از ترور و تروریسم است، گفت: باید ابعاد حقوق بشر آمریکایی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در خراسان شمالی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی به عنوان یک محور در مقابل آمریکا باید از طریق گفتمان مشترک به بازخوانی و افشای حقوق بشر بپردازد.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه در یک قرن اخیر جمهوری اسلامی قربانی ترورهای متعدد بوده، افزود: شهدا سند پایداری و استکبار ستیزی ایران هستند.

وی بیان داشت: تلاش برای افشای حقوق بشر به نیابت جامعه جهانی و آزادی خواهان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا محور اصلی ترور و تروریست در سطح بین‌المللی است، گفت: این حقوق بشر با ابزار کارآمد نظام سلطه و با کمک امپراطوری خبری اقدامات خود را انجام می‌دهد لذا وظیفه جمهوری اسلامی بازخوانی این افشاگری‌ها در قالب گفتمان مشترک است.

ناهیدی با تاکید بر اینکه برنامه‌های هفته افشای حقوق بشر آمریکایی باید منجر به آگاه سازی جامعه شود، بیان کرد: این برنامه‌ها با بهره مندی ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی می‌تواند در قالب کاریکاتور، شعر، طنز، خطابه یا گردهمایی باشد.

کد خبر 5514493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha