۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۳

مدیرکل هواشناسی اردبیل:

آسمان صاف تا پایان هفته در اردبیل پیش بینی می شود

آسمان صاف تا پایان هفته در اردبیل پیش بینی می شود

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری شرایط جوی استان اردبیل پایدار و آسمان در بیشتر ساعات صاف پیش بینی می شود.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت جوی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری شرایط جوی استان پایدار و آسمان در بیشتر ساعات صاف پیش بینی می‌شود اما به دلیل ماندگاری سامانه پرفشار خزری در منطقه، در ساعات شبانه و اوایل صبح آسمان بخش‌هایی از مناطق مرکزی، نیمه ابری تا ابری انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه طی سه روز آینده در بیشتر مناطق استان پدیده غالب وزش باد شرقی در ساعات عصر، گاهی با سرعت تند بوده، گفت: پیش بینی می‌شود هوای نسبتاً خنک در برخی از مناطق استان تا روز دوشنبه تداوم داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در برخی نواحی استان رشد ابرهای همرفتی توأم با رگبار پراکنده نیز احتمال می‌رود و همچنین روزهای سه شنبه و چهارشنبه با وزش باد جنوبی دمای هوا به طور محسوس افزایش یافته و هوای گرمی در سطح استان خواهیم داشت.

محمدی ادامه داد: مجدداً از روز پنجشنبه با تغییر الگوی جریانات جوی و شمالی شدن وزش باد، دمای هوا به طور نسبی کاهش می‌یابد.

کد خبر 5517189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha