یدیعوت آحارونوت:

ساکنان شهرک‌های اطراف غزه از برج‌های دیده‌بانی حماس می‌ترسند

ساکنان شهرک‌های اطراف غزه از برج‌های دیده‌بانی حماس می‌ترسند

روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت: برج‌های دیده‌بانی وابسته به جنبش حماس در مرزهای شرقی نوار غزه موجب ترس و وحشت شهرک‌نشینان در اطراف این باریکه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه عربی ۲۱، روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی به ترس و وحشت شدید ساکنان شهرک‌های اطراف غزه از مقاومت فلسطین اشاره کرده است.

در این گزارش با اشاره به سرعت فوق العاده گردان‌های عزالدین قسام در بازسازی برج دیده بانی تخریب شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، آمده است: بازسازی سریع این برج دیده بانی در نزدیکی شهرک نتیف هعسراه باعث شگفتی محافل اسرائیلی شده و آنها به طور جدی این مساله را مورد بحث و بررسی قرار داده اند.

یدیعوت آحارونوت در ادامه نوشته است: نیروهای حماس از این برج دیده بانی برای رصد تحرکات در بخش جنوبی شهرک نتیف هعسراه استفاده می‌کنند و هر روز نیروهای فلسطینی در این برج دیده بانی حضور دارند.

بنابراین گزارش، شهرک نشینان صهیونیست از اینکه حماس با استفاده از دهها برج دیده بانی خود در طول نوار مرزی غزه، همه تحرکات آنها را زیر نظر دارد دچار ترس و وحشت شده و این مساله را غیر قابل تحمل توصیف کرده اند.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی شنبه گذشته پنج نقطه نظامی وابسته به حماس را در مرکز و شمال نوار غزه هدف قرار داد که یکی از آنها برج دیده بانی الفاتح در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین الفاتح بود. نیروهای گردان‌های عزالدین قسام بلافاصله در کمتر از ۲۴ ساعت از این حمله برج دیده بانی الفاتح را برپا کرده و تصاویر سه شهید جنین را با عبارتی انتقام جویانه روی آن نصب کردند.

کد خبر 5520276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha