۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۸

شهرداران و دهیاران نمونه شهرستان فومن تجلیل شدند

شهرداران و دهیاران نمونه شهرستان فومن تجلیل شدند

فومن- شهرداران و دهیاران نمونه شهرستان فومن به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور ظهر شنبه در همایش شهرداران و دهیاران شهرستان فومن با بیان اینکه دهیاران حلقه ارتباط مردم مسئولان هستند، اظهار کرد: آخرین حلقه تحقق آن انتخابات شوراهای اسلامی است.

وی بیان اینکه مردم در نظام جمهوری اسلامی تصمیم گیرنده هستند و نرخ مشارکت آنها در مقایسه با بسیاری از کشورها بالاتر است، گفت: دهیاران به عنوان مدیران اجرایی روستاها مسئولیت‌های زیادی به عهده داشته و ضرورت دارد با اهتمام و تلاش خود زمینه خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم و روستاییان را فراهم کنند.

فرماندار فومن با تاکید بر لزوم ارتقای شأن و منزلت دهیاران و اهمیت این سمت در روستاها، اضافه کرد: دهیاران و شوراها از ظرفیت‌ها فروانی برخوردار هستند که می‌توان از آن به نفع مردم به درستی استفاده کنند.

فکور اظهار کرد: صرف وجود دهیار نافی مسئولیت سایر دستگاه‌ها نبوده و قرار نیست دیگران از انجام وظایف خود امتناع و یا در آن کوتاهی کنند.

وی تاکید کرد: دهیاران باید الگوی اخلاق، نظم و مسئولیت پذیری باشند و با احترام به قانون در راستای حل مشکلات رفع حرکت کنند.

فکور وجود مسائلی نظیر مدیریت پسماند، ساخت و ساز غیر مجاز و آبیاری اراضی زراعی را از مهم‌ترین الزامات برای دهیاران دانست و افزود: در سال جاری آبیاری در شهرستان به نحو احسن و با شایستگی در حال انجام است.

در پایان این مراسم تعدادی از دهیاران و شهرداران شهرستان فومن تجلیل شد.

کد خبر 5534555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha