در نامه به امیر کویت صورت گرفت؛

تاکید ۲۸موسسه کویتی برمخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

تاکید ۲۸موسسه کویتی برمخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

۲۸ نهاد و موسسه کویتی در نامه ای به امیر این کشور بر موضع ثابت کویت در قبال موضوع فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، ۲۸ مؤسسه و نهاد غیردولتی کویت روز شنبه بر مواضع ثابت کشور خود در قبال موضوع فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

این مؤسسات کویتی در نامه به شیخ «نواف الاحمد» امیر کویت اعلام کردند: با سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه و افزایش بی سابقه موج عادی سازی روابط با باندهای صهیونیستی ما بر موضع ثابت و همیشگی خود در قبال موضوع فلسطین و مخالفت با هرگونه عادی سازی روابط تحت هر توجیه یا عنوانی تاکید می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است که حمایت از ملت فلسطین در مبارزه و مطالبه برای آزادی کامل اراضی اشغالی خود، خواسته‌ای اخلاقی، انسانی و اصولی است که قابل چانه زنی یا امتیازدهی و تسلیم نیست.

بر اساس این گزارش، نهادهای کویتی مذکور در بیانیه خود بر مخالفت کامل و قاطع با تحرکات مشکوک در این زمینه و تلاش برای تحمیل آنها به عنوان یک امر انجام شده تاکید کردند.

در این بیانیه همچنین بر پایبندی به مفاد قانون اساسی کویت که در اصل اول آن آمده است مردم کویت به عنوان بخشی از امت عربی هستند و بر عهد خود در حمایت از موضوع محوری امت وفادار خواهند ماند، تاکید شده است.

این بیانیه از سوی ۲۸ نهاد کویتی از جمله انجمن وکلای کویت، انجمن جامعه شناسان کویت، جمعیت مهندسان کویت، جمعیت اقدام ملی کویت و جمعیت فارغ التحصیلان کویت امضا شده است.

کد خبر 5540051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha