آخرین تحولات فلسطین؛

عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت/زخمی شدن ۳فلسطینی در کفرقدوم+فیلم

عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت/زخمی شدن ۳فلسطینی در کفرقدوم+فیلم

منابع محلی اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین شامگاه گذشته به سمت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، در ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس، تیراندازی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، منابع محلی اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین شامگاه گذشته (سه شنبه) به سمت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، در ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس، تیراندازی کردند.

بنابراین گزارش، در این عملیات تیراندازی نظامیان صهیونیست غافلگیر شده و نتوانستند در برابر مبارزان مقاومت واکنشی از خود نشان دهند. فلسطینی‌ها نیز پس از این عملیات از منطقه دور شدند.

در تحولی دیگر، بامداد امروز چهارشنبه نظامیان صهیونیست به روستای کفر قدوم در کرانه باختری یورش بردند. در جریان این یورش نظامی، ۳ جوان فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.

منابع محلی اعلام کردند که مجروحان برای مداوا به بیمارستان منتقل شده اند.

منابع محلی همچنین اعلام کردند که در حملات بامداد امروز اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری، دست کم ۱۱ فلسطینی بازداشت شدند. همچنین نظامیان صهیونیست امروز با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند.

رسانه‌های فلسطینی همچنین تصاویری از مقابله جوانان فلسطینی با گشتی‌ها و نفربرهای ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش بامداد امروز به شهرک قباطیه در جنوب جنین منتشر کردند:

کد خبر 5554805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha