۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰

رضازاده در تذکر شفاهی:

تحریم جدید اعمال شود فعالیت‌های هسته‌ای خود را تقویت می‌کنیم

تحریم جدید اعمال شود فعالیت‌های هسته‌ای خود را تقویت می‌کنیم

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: اگر طرف مقابل مذاکرات تحریم‌های جدید اعمال کند متضرر می‌شود، ما سانتریفیوژها را تقویت، دوربین‌های نظارتی را خاموش و از حضور جاسوسان آژانس جلوگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه) در صحن علنی مجلس، در تذکر شفاهی خود گفت: در بحث مذاکرات برجامی به کشورهای عضو ۱+۵ توصیه می‌کنم و تذکر می‌دهم به بهانه‌جویی‌های مختلف متأثر از رژیم صهیونیستی تحریم‌های جدیدی را عنوان نکنند.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی کشور ما متأثر از برجام نیست، اگر طرف مقابل مذاکرات تحریم‌های جدید را مطرح کند خودش متضرر می‌شود چراکه سریعاً سانتریفیوژها را تقویت، دوربین‌های نظارتی را خاموش و از حضور جاسوس‌های آژانس جلوگیری خواهیم کرد.

رضازاده در ادامه در تذکری به رئیس‌جمهور بیان کرد: آقای رئیس جمهور به داد دریاچه ارومیه برسید، چرا که سلامتی مردم در خطر است و کشاورزی نیز در حال نابودی بوده، سریعاً اعتباری برای رفع مشکل فیزیکی تونل در نظر بگیرید.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر دفاع عنوان کرد: افزایش ۱۰ درصدی حقوق نیروهای مسلح در شأن نیروهای مسلح نیست، با هماهنگی حقوق کارکنان را افزایش دهید و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کنید.

وی همچنین خطاب به وزیر کشور نیز گفت: حقوق دهیاران پایین است، همچنین بیمه آنها نیز با مشکل مواجه است و از طرف دیگر بدهی‌های آنها هم پرداخت نشده؛ لذا دستورات لازم را برای حل مشکل دهیاران صادر کنید.

کد خبر 5555056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ج IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      0 0
      تکبیر اگه همه مثل شما جگرشیر داشتن اینطور سرمان نمی امد