۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۳۷

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرج خبر داد؛

اتخاذ تمهیدات سازمان آتش‌نشانی کرج برای عاشورا و تاسوعا

اتخاذ تمهیدات سازمان آتش‌نشانی کرج برای عاشورا و تاسوعا

البرز- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از تمهیدات سازمان آتش‌نشانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) خبر داد.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آنجایی که مانند هر سال در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) شاهد حضور دسته‌های عزاداری در طول روز در خیابان‌ها هستیم شاهد وقوع یکسری ترافیک کاذب هستیم.

وی بیان کرد: از این رو و برای آنکه خودروهای سازمان آتش‌نشانی در ترافیک معطل نشوند و در سریع‌ترین حالت ممکن به محل وقوع حوادث برسند، تمهیداتی را اندیشیده‌ایم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تصریح کرد: ناوگان خودرویی و آتش نشانان با استقرار ۱۴ دستگاه خودروی آتش نشانی و با حضور ۵۰ آتش نشان در ۱۴ نقطه از سطح شهر آماده خدمت‌رسانی هستند تا در صورت وقوع حوادث در سریع‌ترین زمان خود را به محل برسانند و اقدامات اولیه را انجام دهد.

وی ادامه داد: در کنار تمام تلاشی که همکاران ما برای ایمنی شهروندان انجام می‌دهند از عزاداران می‌خواهیم همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند و اگر اتفاقی رخ داد خونسردی خود را حفظ کنند و از محل حادثه فاصله بگیرند و سریع حادثه را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیر عزاداران حسینی (ع) اطلاع دهند.

کد خبر 5555758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha