۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۰۰

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد تحرک اساسی در میز صادراتی ارمنستان

ضرورت ایجاد تحرک اساسی در میز صادراتی ارمنستان

تبریز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی بر ضرورت ایجاد تحرک اساسی در میزهای تجاری برای تسهیل در بخش صادرات با ارمنستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صابر پرنیان امروز پنج شنبه در جلسه میز صادراتی ارمنستان با حضور نمایندگان بخش خصوصی و اعضای میز صادراتی ارمنستان اظهار کرد: مسائل مختلف گمرکی، متولیان بخش صادرات، اتاق بازرگانی و ارتباط مناسب بین فعالان اقتصادی و تصمیم‌گیرندگان این بخش از جمله عوامل مؤثر در موضوع صادرات است.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی باید پرچم‌دار توسعه صادرات استان باشد، افزود: در تولید مشکلی نداریم و کیفیت و قیمت محصولات ما رقابت‌پذیری بالایی دارد، بنابراین باید بستر مناسب را برای توسعه صادرات فراهم کنیم.

پرنیان، ایجاد تحول اساسی در میزهای تجاری را ضروری دانست و گفت: با رفع موانع و مشکلات باید به سمت توسعه صادرات حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به روابط خوب سیاسی و دیپلماتیک ایران و روسیه، باید از این فرصت بهره‌مند شویم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بالای اقتصادی استان متذکر شد: بخش خصوصی پرچم‌دار حوزه اقتصادی است در این زمینه باید مسائل و مشکلات احصا و با جدیت بر طرف شود.

پرنیان ادامه داد: برای ما تولیدات استان مهم است، باید بررسی شود که تولیدات استان به کدام سمت حرکت می‌کند.

وی با اشاره به مزیت تولید محصول باکیفیت و با قیمت مناسب و رقابت‌پذیر در کشورهای اطراف تاکید کرد: باید به سمت توسعه بازار و صادرات حرکت کنیم و در این زمینه هر هفته نشست صادراتی خواهیم داشت میزهای صادراتی نیز با ذی‌نفعان این بخش، جلسه برگزار کند و رشته صنعت‌های مختلف را به جلسات دعوت کند تا با استفاده از این ظرفیت اقتصاد استان رشد یابد.

کد خبر 5556183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha