۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۰۸

هشدار بانک مرکزی به بانک‌ها درباره تسهیلات‌دهی به اشخاص مرتبط

هشدار بانک مرکزی به بانک‌ها درباره تسهیلات‌دهی به اشخاص مرتبط

بانک مرکزی در خصوص تسهیلات دهی بیش از حد بانک ها به اشخاص مرتبط با بانک هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: طبق تاکید رئیس‌کل بانک مرکزی و بر اساس تعاریفی که در سامانه سمات بانک مرکزی انجام شده است افراد متخلف (بدهکاران کلان) دیگر نمی‌توانند تسهیلات جدیدی دریافت کنند.

مصطفی قمری‌وفا در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: بانک مرکزی با بانک‌هایی که طی سالیان گذشته در موضوع بدهکاران کلان، بیش از حد به اشخاص مرتبط خود وام داده‌اند برخورد و آنان را هم به هیأت انتظامی بانک‌ها معرفی کنند.

طبق تاکید رئیس‌کل بانک مرکزی و بر اساس تعاریفی که در سامانه سمات بانک مرکزی انجام شده است افراد متخلف (بدهکاران کلان) نیز دیگر نمی‌توانند تسهیلات جدیدی دریافت کنند و تسهیلات قبلی را هم باید در یک برنامه زمانی مشخص تسویه کنند.

هشدار بانک مرکزی به بانک‌ها درباره تسهیلات‌دهی به اشخاص مرتبط

کد خبر 5562310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      0 0
      بشین تا بشه . میشه
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      0 0
      چطوره بانک‌ها برای ۳۰۰هزار ت مان‌قسط عقب افتاده پدر آدمو در میارند برای میلیاردها تومان تسهیلات برگشت داده نشده صداشون در نمیاد بازم از عدالت حرف بزنید آدم برود تو یک غار زندگی کنه بهتراز زندگی در کنار نامردان هست ۷۵
    • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      0 0
      سلام این حرکت بانک مرکزی تاثیر مستقیم در کاهش تورم داره انشاالله ضمن ادامه این حرکت مبارک روال اعلام اسامی ابربدهکاران بانکی بطور کامل و میزان بدهی و وثائق مربوطه هر سه ماه یک بار اعلام بشه.
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      0 0
      8ماهه به بانک مراجعه میکنم برای 100تومان وام هی میگه دولت جلوی وام رابسته اما برای خودشون تاخرخره وام می برند
    • ذبیح IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      0 0
      س خواهشن مدیرکل بانک مرکزی شما با ب/شناسه دستور عمل های پوچ به قول ریس شعبه وبازرسی بی اعدالتی ظلم بااین دستور عمل‌های صادر میکنید مشکلی حل نمی‌کنید مردم را به تمسخر گرفتید خواهشن این همه شکایت یکی عمل نکرده به قول ریس شعبه بانک صادرات این حرفها بانک مرکزی خریدار نداره پوچ هستن حرف موفته کسی عمل نمی