۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۱۷

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

طرح آمایش گردشگری در رامسر آماده شود

 طرح آمایش گردشگری در رامسر آماده شود

رامسر- معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران گفت: طرح آمایش گردشگری در رامسر به سرعت آماده و مجوزهای آن آماده شود.

به گزارش خبرنگار مهر روح الله سلگی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری که در اردوگاه شهید میرزا کوچک خان رامسر برگزار شد گفت: شهرستان رامسر با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خاص، زیباترین قطعه جغرافیایی کشور است و ضرورت برنامه ریزی در این تراز احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت با مشکلات عدیده و چالش‌های بزرگ مواجه است تصریح کرد: در دولت گذشته سیاست‌های زمین‌های سوخته را شاهد بودیم که همه چیز را بر باد و تحویل ما دادند.

وی افزود: در اوایل دولت آمار فوتی‌های کرونایی بالا بود و تزریق فوری واکسن سبب کاهش آمار کرونا شد.

سلگی گفت: در دولت روحانی با کسری بودجه، تورم و رشد نقدینگی تمام رکوردهای تاریخ زده شد و سیاست خارجی تک بعدی میراثی بود که به دولت سیزدهم رسید.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در مدارس آمریکا زبان چینی آموزش می‌دهند افزود: چالش بعدی دولت کاهش فروش نفت بود که امروز آمار فروش به دوران قبل تحریم بازگشته است.

وی تصریح کرد: اینکه بگوییم به بن بست اقتصادی رسیده‌ایم و نمی‌شود استراتژی غلطی است.

سلگی با تاکید به مسئولان خاطر نشان کرد: با مردم با حسن خلق برخورد شود و در دولت سیزدهم الگوهای ما شهدا هستند که باید راهشان را با عملکرد خوب و نگاه مثبت بخوبی ادامه دهیم.

وی با انتقاد ار آمار بیکاری در رامسر گفت: این آمار عجیب است و با ظرفیت بوم گردی و هتل سازی نباید بیکاری وجود داشته باشد و تا کی منابع طبیعی و دریابانی باید سنگ اندازی کرده و جلوی توسعه را بگیرند و باید بدور از اختلافات ید واحد برای مردم شویم.

کد خبر 5566637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha