۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۲۰

رئیس پلیس امنیت عمومی استان سمنان:

گذرنامه زائران اربعین در استان سمنان ۶ ماهه تمدید می‌شود

گذرنامه زائران اربعین در استان سمنان ۶ ماهه تمدید می‌شود

سمنان- رئیس پلیس امنیت عمومی استان سمنان، گفت: با توجه به حجم بسیار بالای تقاضای صدور یا تمدید گذرنامه در ایام اربعین، پاسپورت زائران، به صورت شش ماهه تمدید می‌شود.

سرهنگ اکبر قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تمدید پاسپورت زائران اربعین و شرایط آن، توضیح داد: با توجه به نزدیکی اربعین حسینی، نیروی انتظامی استان سمنان با حجم بسیار زیاد تقاضای گذرنامه چه در بخش صدور و چه تمدید روبرو شده که نیاز بود تدبیری در این زمینه اندیشیده شود.

وی بیان کرد: برابر تدابیر ابلاغی از سوی فرمانده انتظامی کشور، خدمات ویژه‌ای برای زائران اربعین حسینی استان سمنان در نظر گرفته شده که با پیگیری مسئولان انتظامی استان شاهد اجرای طرح ویژه اربعین هستیم.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان سمنان بیان کرد: در طرح ویژه اربعین ناجا، تمدید شش ماهه برای گذرنامه‌هایی که مدت اعتبار آنها گذشته، صورت می‌گیرد.

قاسمی درباره چگونگی تمدیدها گفت: در این ارتباط تمام شهروندان استان که دارای گذرنامه فاقد اعتبار هستند و یا گذرنامه‌هایی که تاریخ صدور آنها از تاریخ یکم شهریورماه ۱۳۹۱ به بعد بوده می‌توانند به اداره گذرنامه استان سمنان واقع در بلوار امیر کبیر مراجعه و برای مدت شش ماه از تاریخ یکم شهریورماه ۱۴۰۱ تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ نسبت به تمدید اعتبار گذرنامه شأن اقدام کنند.

وی افزود: زائران همچنین دریافت و تمدید پاسپورت خود را به روزهای پایان موکول نکنند.

کد خبر 5575201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha